  • 1. Data: 2009-03-07 19:15:18
    Temat: vb.net jak zmienic format kododwania pliku
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Chciałbym zmienić format kodowania pliku tekstowego pobranego z internetu na
    format Windowsa.
    Pobrany z netu plik ma zlane wszystkie wiersze nie ma enterów jakby
    końcowych linii. Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2009-03-08 03:12:23
    Temat: Re: vb.net jak zmienic format kododwania pliku
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 20:15:18 +0100, bbl napisał(a):

> [...]
    > format Windowsa.
    > Pobrany z netu plik ma zlane wszystkie wiersze nie ma enterów jakby

    Musisz zamieniec znak konca linii na 10 i 13.

  • 3. Data: 2009-03-08 07:50:39
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "bbl" napisał:

    > Pobrany z netu plik ma zlane wszystkie wiersze nie ma enterów jakby
    > końcowych linii. Jak to zrobić?

    Powinieneś wkleić kawałek takiego pliku, aby było wiadomo o co chodzi.
    Najczęściej są to pliki tekstowe zrobione w Linuksie, gdzie EOL jest
    jednobajtowy i w Windows widać zamiast "enterków" krzaki.

    Ja ładuję taki plik do WordPada, wprowadzam drobną zmianę np. dodaję spację.
    Następnie cofam zmianę i zapisuję plik ze zmianami. I już są wszystkie
    EOL-e.

    Remek

  • 4. Data: 2009-03-08 09:46:32
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 08:50:39 +0100, Remek napisał(a):

> [...]
    > Następnie cofam zmianę i zapisuję plik ze zmianami. I już są wszystkie

    Kolega pyta o programowe (z poziomu VB);)
    Nalezy przed bajtem 0A dodac 0D.

  • 5. Data: 2009-03-08 13:17:50
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Kolega pyta o programowe (z poziomu VB);)

    Tak? Gdzie to napisał?

    Remek

  • 6. Data: 2009-03-09 05:25:38
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 14:17:50 +0100, Remek napisał(a):

    > Tak? Gdzie to napisał?
    >
    > Remek

    W tytule postu:)

  • 7. Data: 2009-03-12 09:50:02
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz zamieniec znak konca linii na 10 i 13.

    jak znajde znak konca linii pod vb.net?
    ktora funnkcja sluzy do zamiany znakow?

  • 8. Data: 2009-03-12 10:05:47
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    bbl pisze:
    > Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > jak znajde znak konca linii pod vb.net?
    > ktora funnkcja sluzy do zamiany znakow?

    A wiesz kolego do czego służy książka (np. z heliona) lub dokumentacja?
    To, że umiesz kolego ściągnąć plik z netu, czarno widzę z programowaniem
    jak nie masz zamiary nic przeczytać ....

  • 9. Data: 2009-03-12 10:33:31
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > A wiesz kolego do czego służy książka (np. z heliona) lub dokumentacja?
    > To, że umiesz kolego ściągnąć plik z netu, czarno widzę z programowaniem
    > jak nie masz zamiary nic przeczytać ....

    chętnie przeczytam tylko powiedz mi która to książka

  • 10. Data: 2009-03-12 10:45:32
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    bbl denied rebel lies:

    > chętnie przeczytam tylko powiedz mi która to książka

    ROTFL
    [PPPNMSP]

    --
    MoonWolf
    Stormtroopers can't hit a Wampa at this dist...