  • 1. Data: 2011-04-20 19:32:55
    Temat: modul LQFP64
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Poszukuje pliku bibliotecznego z rysunkiem padu ukladu LPC2164, czyli LQFP64
    (*.mod). Moge go narysowac, ale jest to drobiazgowy rysunek i wiem rowniez,
    ze w bibliotekach Kicad jest to dawno zrobione. Dlatego prosze o pomoc. Z
    gory dziekuje.
    Jacek M.

  • 2. Data: 2011-04-21 03:21:56
    Temat: Re: modul LQFP64
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 04/20/2011 03:32 PM, Jacek M. wrote:
> [...]
    > ze w bibliotekach Kicad jest to dawno zrobione. Dlatego prosze o pomoc. Z

    http://kicad.rohrbacher.net/quicklib.php
    http://cyclerecorder.org/footprintbuilder/

    j.

  • 3. Data: 2011-04-21 11:08:38
    Od: "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    napisal w wiadomosci news:ioo7sl$156$1@inews.gazeta.pl...

    > http://kicad.rohrbacher.net/quicklib.php
    > http://cyclerecorder.org/footprintbuilder/
    >
    > j.
    Dziekuje za pomoc. Mam nadzieje, ze przy pomocy footprintbuildera
    projektowanie footprinta LQFP64 bedzie dziecinnie latwe.
    Jacek M.