  • 1. Data: 2011-04-20 19:22:39
    Temat: piszcząca drukarka Lexmark C530DN
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś się spotkał, coś w tej drukarce piszczy, chyba łożyska
    wygrzewacza... pytanie o to czy można posmarować je takim olejem silikonowym
    z allegro? piszą, że taki olej wytrzymuje 200 st. C, a ile ma grzałka?
    wytrzyma?

  • 2. Data: 2011-04-21 07:05:21
    Temat: Re: piszcząca drukarka Lexmark C530DN
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ionbq0$gfr$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wygrzewacza... pytanie o to czy można posmarować je takim olejem
    > silikonowym z allegro? piszą, że taki olej wytrzymuje 200 st. C, a ile ma

    Przykro ale musze to stwierdzić, to szajs ostatniej maści !!!
    Mamy taką w firmie i jest katastrofa.
    Obsługa jakaś totalnie nie intuicyjna, podajniki papieru robią zamęt i nie
    wiadomo co i jak ma iść.
    Do tego serwis i obsługa klienta na najgorszym poziomie.
    Do tego stopnia że musiałem się posiłkować serwisem w USA zresztą zgłaszając
    jak to mnie potraktowali w polskim oddziale.
    Serwisnt który w końcu przyjechał nie potrafił nic zrobić i tak na prawdę to
    ja go uczyłem co trzeba zrobić żeby uzyskać odpowiedni efekt.
    Do tego droga w eksploatacji.
    ODRADZAM !

    A piski.... norma, cały czas coś piszczy puka itd. a rozgrzewa się chyba ze
    3 minuty.

    Rafał

    NIGDY W ŻYCIU LEXMARKA a raczej lek-SMARKA

  • 3. Data: 2011-04-21 07:30:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A piski.... norma, cały czas coś piszczy puka itd. a rozgrzewa się chyba
    > ze 3 minuty.

    fakt, wyjątkowo nieudany produkt, a awaryjny, że ho ho...