  • 61. Data: 2022-10-28 15:29:06
    Temat: Re: mój obfuskator - problem projektowy
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-10-28 o 05:11 -0700, Maciek Godek napisał:
    > Jak wywołujesz w PHP substr, to nie wywołujesz funkcji w C, tylko
    > funkcję w PHP, którą ktoś tak nazwał.
    > Bo PHP po prostu zmałpował wiele nazw funkcji z biblioteki
    > standardowej C.

    Znów się niekulturalnie wtrącę.

    To małpowanie nazw ma swoje limity. Fajne, bo człowiek od razu wie,
    czego szukać i ma wrażenie, że wie co robi... do czasu, kiedy
    rzeczywistość uświadomi go, że jest jednak na obcej ziemi. Taki np.
    sprintf() zwraca zupełnie co innego, niż jego odpowiednik w C.
    Chwila nieuwagi i można się nadziać.

    Mateusz

  • 62. Data: 2022-10-28 16:11:25
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28.10.2022 o 14:11, Maciek Godek pisze:
    > Nie. Napisał, że chodzi o składnię.
    > Ale tak naprawdę nietrudno się domyślić o co chodzi.
    > Chodzi o to, że przechodząc od jednego języka do drugiego,
    > nie musisz radykalnie zmieniać nawyków.

    Oto właśnie mi chodziło. Programowałem trochę w C++ (MFC/Windows), potem
    robiłem inne rzeczy, potem zająłem się właśnie PHP i wcale nie musiałem
    się dużo uczyć, żeby pisać w nim programy o wielkości 20 KLOC. Stąd moje
    wrażenie o podobieństwie C++ i PHP. Ale nie jestem jeszcze
    profesjonalistą w PHP.

  • 63. Data: 2022-11-02 05:34:47
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2022 o 20:35, J-23 pisze:
    > Wnioskuje po zapytaniu ze próbujesz zrobić narzędzie które będziesz
    > sprzedawał/dystrybuował na szerszą skale. Pytanie to nie powinno być na
    > grupę a do pierwszej partii klientów którzy ten produkt otrzymają.

    Klientami obfuskatora będą głównie programiści PHP. Dlatego pytanie
    zadałem na tej grupie.

  • 64. Data: 2022-11-02 13:37:36
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 27.10.2022 o 17:54, heby pisze:
> [...]
    roznice/

    > Czy systemy bankowe są pisane w Pythone albo zgoła PHP?
    >
    > Ja na przykład mam Chevroleta, który jest ponad trzyktotnie szybszy od
    > Malucha, co ma niebagatelne znaczenie dla transportu kolejowego, gdzie
    > codziennie transportuej się miliony ton węg... a nie czekaj...

    system bankowy NORDEA jest napisany w php

  • 65. Data: 2022-11-02 14:05:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02.11.2022 o 13:37, Jivanmukta napisał:
    roznice/
    >>> przeczytasz:

    > system bankowy NORDEA jest napisany w php

    Potrafisz rozróżnić system bankowy od modułu obsługi stron?

    To są niezależne moduły

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 66. Data: 2022-11-02 16:00:25