  • 1. Data: 2011-03-29 21:01:09
    Temat: motocykle niebezpieczne ?
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Motocykle niebezpieczne
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_page=
    0&tag=motocykle

    yamaha
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=19
    56&news_page=9 ;))))

    Opony Michelin
    http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=74
    4&news_page=32
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2011-03-30 08:14:32
    Temat: Re: motocykle niebezpieczne ?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup

    >Opony Michelin
    >http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=7
    44&news_page=32
    --------------------

    No to nic tylko szukać tych opon na szrocie i wymienić na funkel nówki :)

  • 3. Data: 2011-03-30 11:00:10
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.03.2011 Jackare <1...@1...tralala.com> napisał/a:
    > Motocykle niebezpieczne
> [...]

    Ooo, to wyjaśnia zdaje się dziwne odkształcenie mojej byłej oponki,
    tyle że to było pod koniec jej żywota, znaczy bieżnika. Wtedy bez
    wnikania wywaliłem i zmieniałem na nową. Tyle że nie przypominam sobie
    żebym jakoś specjalnie długo jeździł 250+.
    Tak czy inaczej model i czas zakupu (pewnie produkcji też), oraz
    uszkodzenie pasują. Teraz już nie sprawdzę. Sprzedawca Mynetmoto,
    gdzie kupuję opony, nie pisnął słowem czy mailem o wadzie i akcji
    wymiany. A dotychczas ten sklepik chwaliłem.

    --
    kakmaratgmaildotcom