  • 1. Data: 2011-03-30 07:54:54
    Temat: Czym grozi nadmiar oleju w silniku?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Przy wymianie oleju nalało mi się kapkę za dużo. Około 200 ml. Czy
    powinienem rozpaczać i czym prędzej wyssać nadmiar, czy nie ma się czym
    przejmować?

    Naczytałem się o tym, jakie to Straszliwe Zagrożenia czają się na silniki z
    przedawkowanym olejem.

  • 2. Data: 2011-03-30 07:56:45
    Temat: Re: Czym grozi nadmiar oleju w silniku?
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > przejmować?

    nie ma cyzm. Olej sobie poradzi na 2 sposoby w zalezności od kąstrukcji
    silnika:

    - z wylewem - rozchlapie nadmiar
    - bez wylewy - rozszczelni silnik

  • 3. Data: 2011-03-30 08:14:34
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał :

    > Przy wymianie oleju nalało mi się kapkę za dużo. Około 200 ml. Czy
    > powinienem rozpaczać i czym prędzej wyssać nadmiar, czy nie ma się czym
    > przejmować?

    Powinienieś przywdziać wór pokutny i leżeć krzyżem przed trzy dni.

    > Naczytałem się o tym, jakie to Straszliwe Zagrożenia czają się na silniki
    > z przedawkowanym olejem.

    Jak kupiłem FJuta, to przy pierwszej wymianie wylałem z niego trochę ponad
    5l oleju. Normalnie powinno wylecieć 3l z małym hakiem. W sumie nic złego
    się nie działo :) Może to kwestia losowa i charakterystyczna dla danego
    silnika. Dwie setki nie powinny zrobić różnicy o ile nie jest to mały
    silniczek, gdzie wchodzi tylko litr oleju.

    --
    ARO
    transalp

  • 4. Data: 2011-03-30 08:57:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Tytus" <T...@y...com>
    nie ma cyzm. Olej sobie poradzi na 2 sposoby w zalezności od kąstrukcji
    silnika:

    To nie ja napisalem, wiec proszem siem nie podszywac

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2011-03-30 09:17:30
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > To nie ja napisalem, wiec proszem siem nie podszywac

    lol, dwa Tytusy w jednym łużku....
    Zmień nicka pls

    Tytus

  • 6. Data: 2011-03-30 09:41:50
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Tytus" <T...@y...com> wrote:

    >lol, dwa Tytusy w jednym łużku....
    >Zmień nicka pls

    Wietrze tu prowokacje;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2011-03-30 19:16:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <T...@y...com> napisał w wiadomości

    > lol, dwa Tytusy w jednym łużku....
    > Zmień nicka pls
    >
    > Tytus

    Pogieło Cie ?
    Przyszedl nowy i zaczyna od zmieniania nickow starym :)
    Sam sobie zmien, bo nasz Tytus jest tu od wielu lat :)

    Nemo

  • 8. Data: 2011-03-31 05:48:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 21:16:02 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Pogieło Cie ?
    > Przyszedl nowy i zaczyna od zmieniania nickow starym :)
    > Sam sobie zmien, bo nasz Tytus jest tu od wielu lat :)

    Zobacz co się dzieje wyżej/niżej w wątku żarówkowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-03-31 13:52:42
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-03-30 21:16, cpt. Nemo pisze:

    > Pogieło Cie ?
    > Przyszedl nowy i zaczyna od zmieniania nickow starym :)
    > Sam sobie zmien, bo nasz Tytus jest tu od wielu lat :)

    I to jest nasz, prywatny Tytus, na wlasnej krwi wyhodowany :-D
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 10. Data: 2011-03-31 14:11:37