  • 1. Data: 2010-04-04 14:57:39
    Temat: n na 2
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Jaki kabelek muszę kupić żeby na 2 TV oddalonych ok 8 m oglądać ten sam
    program z turbodekodera n-ki?
    Jeden odbiornik normalnie kablem HDMI a drugi?
    Nie mam kabelków do próbowania, a chciałbym kupić od razu pasujący.
    3xRCA > 3xRCA i osobno dźwięk - dobrze kombinuję?
    Może ktoś już to przerabiał?

  • 2. Data: 2010-04-04 16:00:38
    Temat: Re: n na 2
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-04 16:57, PK napisal (a):
> [...]
    > Nie mam kabelków do próbowania, a chciałbym kupić od razu pasujący.
    > 3xRCA > 3xRCA i osobno dźwięk - dobrze kombinuję?

    Dobrze kombinujesz. Dodam tylko, że lepiej użyć kabla iHDMI. Możesz
    wtedy wyłączyć odbiornik podłączony pod HDMI i oglądać tylko przez
    component.

  • 3. Data: 2010-04-04 16:15:10
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    >Dodam tylko, że lepiej użyć kabla iHDMI. Możesz wtedy wyłączyć odbiornik
    >podłączony pod HDMI i oglądać tylko przez component.

    Czyli krótkim kablem iHDMI do bliższego TV a componentem do dalszego?

  • 4. Data: 2010-04-04 16:26:24
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    [MF] PL wrote:
    > Dobrze kombinujesz. Dodam tylko, że lepiej użyć kabla iHDMI. Możesz
    > wtedy wyłączyć odbiornik podłączony pod HDMI i oglądać tylko przez
    > component.

    a dekoder N pozwala na wysyłanie obrazu po dwóch złączach jednocześnie ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-04-04 17:42:10
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-04 18:15, PK napisal (a):

    > Czyli krótkim kablem iHDMI do bliższego TV a componentem do dalszego?

    Lepiej długim iHDMI i krótkim component

  • 6. Data: 2010-04-04 17:50:25
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-04 18:26, VSS napisal (a):

    > a dekoder N pozwala na wysyłanie obrazu po dwóch złączach jednocześnie ??

    Tak, HDMI i component działają jednocześnie. Kabel iHDMI załatwia
    problem HDCP, który pojawia się gdy wyłączysz TV podł. pod HDMI.

  • 7. Data: 2010-04-04 18:11:33
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Lepiej długim iHDMI i krótkim component

    Bliżej stoi TV, na którym chciałbym mieć teoretycznie lepsza jakość czyli po
    HDMI, tam dalej moze byc dużo gorzej. W takim razie może być krótki iHDMI i
    długi component?

  • 8. Data: 2010-04-04 18:58:43
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-04 20:11, PK napisal (a):

    > Bliżej stoi TV, na którym chciałbym mieć teoretycznie lepsza jakość
    > czyli po HDMI, tam dalej moze byc dużo gorzej. W takim razie może być
    > krótki iHDMI i długi component?

    Taki długi kabel component to może być dosyć spory koszt a efekt może
    być niezadowalający.
    Może lepiej się zastanowić na czymś podobnym do tego:
    http://tinyurl.com/yhtngnq
    To + 10m HDMI + 2x2m HDMI wyjdzie pewnie taniej.