  • 1. Data: 2010-04-03 18:37:47
    Temat: z cyklu: dlaczego tak jest...
    Od: K <...@...c>

    i czym jest to spowodowane, ze w CyfrowymPolsacie jest TVN, TVN24, TURBO
    (i inne), a w N i Cyfrze nie ma nawet Polsatu (TV4 to kpina). Dlaczego N
    nie bloknie swoich programow w Polsacie?

    pytanie do wiedzacych a nie teoretykow.

  • 2. Data: 2010-04-03 19:33:26
    Temat: Re: z cyklu: dlaczego tak jest...
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    K pisze:
> [...]
    > (i inne), a w N i Cyfrze nie ma nawet Polsatu (TV4 to kpina). Dlaczego N
    > nie bloknie swoich programow w Polsacie?

    Poniewaz Polsyf placi TVN za nadawanie ich kanalow na swojej platformie
    a SYfra i TVN ma gleboko w dupie szmire z polsyfu.

  • 3. Data: 2010-04-03 19:58:41
    Od: "abrakadabra" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Poniewaz Polsyf placi TVN za nadawanie ich kanalow na swojej platformie
    Może tak a może nie. Może podasz zródło, a może wiesz ile płaci.
    > a SYfra i TVN ma gleboko w dupie szmire z polsyfu.
    Szmira ?. Osbiście uważam, że wszystkie kanały komercyjne nadają szmire,
    tandete, szajs itd. Moje ani twoje uważanie nie ma znaczenia. Tutaj liczą
    się pieniądze. Nadają szmire bo takie jest oczekiwanie wiekszości odbiorców.
    Typowy przykład tego, że większośc nie ma zawsze ma rację.

    --
    pozdrawiam
    abrakadabra

  • 4. Data: 2010-04-03 21:51:05
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-03 20:37, K napisal (a):
    > i czym jest to spowodowane, ze w CyfrowymPolsacie jest TVN, TVN24, TURBO
    > (i inne), a w N i Cyfrze nie ma nawet Polsatu (TV4 to kpina). Dlaczego N
    > nie bloknie swoich programow w Polsacie?

    Ponieważ Polsat nie zamierza dzielić się swoimi klockami z innymi w
    piaskownicy. Postanowił mieć je na wyłączność. Spotkali się panowie
    zeszłej wiosny na huśtawce i się dogadali. ITI za swoje samochodziki
    weźmie przez 3 lata od Polsatu nie mniej niż 120 mln i do tego ma
    widownię (dodatkowych kilka mln.) - dla swoich reklam oczywiście.
    Dziwny jest ten świat.

  • 5. Data: 2010-04-04 21:36:13
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 3 kwietnia 2010 23:51, [MF] PL wyraził następujacą opinię:

    > Ponieważ Polsat nie zamierza dzielić się swoimi klockami z innymi w
    > piaskownicy. Postanowił mieć je na wyłączność.

    Twoja wypowiedź jako żywo przypomina mi to sytuację z czasów Zimnej Wojny
    gdy w wyścigu dwu "supermocarstw" Związek Radziecki zajął zaszczytne drugie
    miejsce podczas gdy Stany Zjednoczone uplasowały się na miejscu
    przedostatnim ;-)

    > Dziwny jest ten świat.

    Dziwne jest to, że są nadal ludzie którzy są skłonni w takie bzdury wierzyć
    ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 6. Data: 2010-04-04 22:05:24
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-04 23:36, Dariusz Zygmunt napisal (a):
> [...]
    > gdy w wyścigu dwu "supermocarstw" Związek Radziecki zajął zaszczytne drugie
    > miejsce podczas gdy Stany Zjednoczone uplasowały się na miejscu

    Oświeć więc mnie maluczkiego.

    > Dziwne jest to, że są nadal ludzie którzy są skłonni w takie bzdury wierzyć
    > ;-)

    No dawaj dawaj. Nie mogę się doczekać.

  • 7. Data: 2010-04-05 06:17:46
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 5 kwietnia 2010 00:05, [MF] PL wyraził następujacą opinię:

    > Oświeć więc mnie maluczkiego.
    > No dawaj dawaj. Nie mogę się doczekać.

    Madrzejszy od radia. dość brutalnie ale {jeśli pominąć kwestię epitetów}
    właściwie przedstawił relacje ITI - Polsat.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 8. Data: 2010-04-05 09:08:52
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-04-05 08:17, Dariusz Zygmunt napisal (a):

    > Madrzejszy od radia. dość brutalnie ale {jeśli pominąć kwestię epitetów}
    > właściwie przedstawił relacje ITI - Polsat.

    Dzięki za informacje. Już teraz wiem jak to wszystko działa.