  • 1. Data: 2010-02-01 20:44:01
    Temat: Zasilacz z 2x8 Pin EPS dla płyty Intel S5520SC
    Od: Teo <t...@i...pl>

    Witam,
    chcę zakupić płytę do stacji roboczej Intel S5529SC:
    http://www.intel.com/Products/Workstation/Motherboar
    ds/S5520SC/S5520SC-specifications.htm

    Będą na niej zamontowane CPU 2x Xeon 5520 + odpowiednia ilość pamięci RAM :)

    Mam problem ze znalezieniem PSU dla tej konfiguracji. Otóż płyta ta
    potrzebuje zasilacza z 2x 8 Pin EPS 12V.
    Znalazłem desktopowy (niestety) zasilacz Antec CP-1000. Zasilacz ten ma
    oprócz (niestety) 1x 8 Pin EPS 12V, jeszcze jedno złącze 1x 4+4 Pin
    ATX/EPS. Czy to jest to samo co 8 Pin EPS 12V?

    1x 4+4 Pin ATX/EPS (ostatnie złącze, drugi rząd trzeci od lewej):
    http://www.antec.com/Believe_it/connectors.php?ProdI
    D=23100

    Szukałem serwerowych zasilaczy od Chiefteca, ale na stronie chieftec.com
    nic takiego nie ma (sic!). Wiem, że takie są.

    Może jakiś inny producent oferuje taki zasilacz? Redundancji nie
    potrzebuję (ale nie pogardzę jak będzie), moc 750W+.

  • 2. Data: 2010-02-02 09:15:43
    Temat: Re: Zasilacz z 2x8 Pin EPS dla płyty Intel S5520SC
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 21:44:01 +0100, Teo napisał(a):

> [...]
    > oprócz (niestety) 1x 8 Pin EPS 12V, jeszcze jedno złącze 1x 4+4 Pin
    > ATX/EPS. Czy to jest to samo co 8 Pin EPS 12V?

    O ile dobrze wydedykowalem, to w zaleznosci od plyty - jesli "zwykla". to
    standardowe zlacze ATX 4 pin, dlatego jest to rozpinane - 4+4, bo wiekszosc
    desktopowych ma jednak 4 pin - choc np Gigabyte dla Corei5 maja juz 8

> [...]
    >
    > Może jakiś inny producent oferuje taki zasilacz? Redundancji nie
    > potrzebuję (ale nie pogardzę jak będzie), moc 750W+.

    Cos slabo szukales:) Taki moze byc, ze strony Chiefteca?
    Redundantny, 800W MRG-5800V
    http://www.chieftec.eu/index.php?option=com_content&
    task=view&id=417&Itemid=668

    8pin EPS12v + 8 pin EPS12v (4+4)

    --
    Mark

  • 3. Data: 2010-02-02 09:27:12
    Od: Teo <t...@i...pl>

    On 10-02-02 10:15, Mark wrote:

> [...]
    > standardowe zlacze ATX 4 pin, dlatego jest to rozpinane - 4+4, bo wiekszosc
    > desktopowych ma jednak 4 pin - choc np Gigabyte dla Corei5 maja juz 8

    4x4 -> 8 Pin tak by wychodziło, ale kupując zasilacz za taką kwotę to
    wolę mieć 100% pewności :).

    > Cos slabo szukales:) Taki moze byc, ze strony Chiefteca?
    > Redundantny, 800W MRG-5800V
    > http://www.chieftec.eu/index.php?option=com_content&
    task=view&id=417&Itemid=668

    > 8pin EPS12v + 8 pin EPS12v (4+4)

    Dzięki. Nie wiedziałem o chieftec.eu. Znasz jakieś inne firmy,
    produkujące takie zasiłki?

  • 4. Data: 2010-02-02 10:35:34
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 02 Feb 2010 10:27:12 +0100, Teo napisał(a):

    > Dzięki. Nie wiedziałem o chieftec.eu.

    Ja tez nie wiedzialem:) Odnosnik w Action mnie tam skierowal.
    Choc z tego co widze to chyba nie tyle Chieftec, co jakis niemiecki
    dystybutor. Wazne ze opisy maja lepsze:)

    > Znasz jakieś inne firmy, produkujące takie zasiłki?

    Hm, jesli upierasz sie przy Intelu? U nas w firmie chetniej robimy na
    Supermicro - Plyta Supermicro, obudowa Supermicro.. zasilacze maja wlasne,
    ale dedykowane do swoich obudow.

    --
    Mark

  • 5. Data: 2010-02-02 12:50:06
    Od: zen3x <z...@o...pl>

    On 1 Lut, 21:44, Teo <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może jakiś inny producent oferuje taki zasilacz? Redundancji nie
    > potrzebuję (ale nie pogardzę jak będzie), moc 750W+.

    Zrobiłem sobie przelotkę z molexa na eps 2x4pin. kosztowało to
    niespełna z 10zł. Wszystkie złączki dostępne w tme.pl. Podpinam taka
    przelotke do płyty Tyana socketF dual.

  • 6. Data: 2010-02-02 22:24:48
    Od: Teo <t...@i...pl>

    On 10-02-02 11:35, Mark wrote:

> [...]
    >
    > Hm, jesli upierasz sie przy Intelu? U nas w firmie chetniej robimy na
    > Supermicro - Plyta Supermicro, obudowa Supermicro.. zasilacze maja wlasne,

    Intel też ma własne zasilacze, dedykowane do własnych obudów :).