  • 1. Data: 2010-02-01 13:13:14
    Temat: Odzysk danych
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Nie wiem, na którą grupę napisać, ale może tutaj mi pomożecie.

    Nagle padła karta SD. Windows pokazuje jej pojemność jako 0 MB. Nie da się
    jej nawet sformatować. Standardowymi darmowymi programami do odzyskiwania
    danych nie da się nic odzyskać.
    Czy jest jeszcze jakaś szansa na odzyskanie zdjęć z tej karty?

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2010-02-01 13:31:41
    Temat: Re: Odzysk danych
    Od: Maru <m...@n...pl>

    W dniu 01.02.2010 14:13, inst4nce pisze:
> [...]
    > odzyskiwania danych nie da się nic odzyskać.
    > Czy jest jeszcze jakaś szansa na odzyskanie zdjęć z tej karty?

    Pewnie szanse są marne, a próbowałeś Testdisk?

  • 3. Data: 2010-02-01 17:05:14
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hk6k1d$7u9$1@inews.gazeta.pl>, inst4nce napisał(a):

    > Nagle padła karta SD. Windows pokazuje jej pojemność jako 0 MB. Nie da się
    > jej nawet sformatować.

    Gratuluje. Jesli probujesz formatowac karte, ktora zawiera dane,
    to trzeba byc bardzo "inteligentnym".

    PS: wniosek? Nie potrzebujesz danych znajdujacych sie na tej karcie.

    Jacek

  • 4. Data: 2010-02-01 20:29:43
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhme2ea.6g6.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > Gratuluje. Jesli probujesz formatowac karte, ktora zawiera dane,
    > to trzeba byc bardzo "inteligentnym".

    Kiedyś odzyskałem 100% zdjęć z karty SD, która była już sformatowana.
    Ta karta Kingston 512 MB, którą teraz mam jest widziana w systemie jako 0
    MB, więc programy do odzyskiwania danych się "gubią". PC Inspector Smart
    Recovery odczytuje pojemność tej karty jako 2 TB.
    Formatowanie miałoby przywrócić pierwotną pojemność karty a następnie
    możliwość odzyskania danych.
    Nie da się sformatować, więc pewnie karta całkiem padła :(

    inst4nce

  • 5. Data: 2010-02-01 21:07:17
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Użytkownik "Maru" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie szanse są marne, a próbowałeś Testdisk?

    Próbowałem TestDisk - odczytuje pojemność karty 2 TB :) Nic się nie da
    odzyskać.

  • 6. Data: 2010-02-02 08:50:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "inst4nce" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nie da się nic odzyskać.
    > Czy jest jeszcze jakaś szansa na odzyskanie zdjęć z tej karty?

    moze sprawdz soft ktory pomogl tutaj

    ew. zmien czytnik

  • 7. Data: 2010-02-03 11:13:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 1 Feb 2010 21:29:43 +0100,
    inst4nce <i...@g...pl> screamed:
    > Kiedy? odzyska?em 100% zdjeae z karty SD, która by?a ju? sformatowana.
    > Ta karta Kingston 512 MB, któr? teraz mam jest widziana w systemie jako 0
    > MB, wiec programy do odzyskiwania danych sie "gubi?". PC Inspector Smart
    > Recovery odczytuje pojemno?ae tej karty jako 2 TB.
    > Formatowanie mia?oby przywróciae pierwotn? pojemno?ae karty a nastepnie
    > mo?liwo?ae odzyskania danych.
    > Nie da sie sformatowaae, wiec pewnie karta ca?kiem pad?a :(

    Skoro się dało przywrócić potem dane, oznacza to, że nie udało się
    sformatować.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 12:12:57 user up 12337 days, 0:07, 1 user, load average: 0.81, 0.18, 0.09 ]

    In my house I'm the boss, my wife is just the decision maker. -- Woody Allen

  • 8. Data: 2010-02-03 13:09:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > Skoro się dało przywrócić potem dane, oznacza to, że nie udało się
    > sformatować.

    dlaczego? jezeli pliki nie sa pofragmentowane to jak najbardziej da sie
    je odzyskac po formacie tyle ze nie ma to (formatowanie) sensu,
    wystarczy ze widoczna bedzie partycja na ktorej ow (uszkodzony)
    system plikow byl bo opieranie sie w odzyskiwaniu na nowo powstalym
    systemie plikow utworzonm na nowo po utracie danych ma niewielki sens