  • 1. Data: 2010-05-15 08:05:15
    Temat: nagrywanie tv
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    Szukam urządzenia pozwalającego nagrywać na hdd program z telewizji,
    fajnie by było gdyby umiało realizować to w wyższej rozdzielczości ale
    ni jest to konieczne, za to bardzo pożądana funkcją jest odtwarzanie
    plików z hdd w rozdzielczości HD.
    Oczywiście szukam czegoś co może realizować te funkcjonalności ale nie
    jest klasycznym PC a czymś bardziej wygodnym i wyspecjalizowanym do tego
    celu urządzeniem.

    Przyda się coś info jak coś takiego się nazywa.

    Pozdr
    Qbab

  • 2. Data: 2010-05-15 10:04:14
    Temat: Re: nagrywanie tv
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-15 10:05, Qbab pisze:
> [...]
    > Oczywiście szukam czegoś co może realizować te funkcjonalności ale nie
    > jest klasycznym PC a czymś bardziej wygodnym i wyspecjalizowanym do tego

    jest tego mnóstwo:

    na początek:
    http://www.verbatim.net.pl/pl_16/product_mediastatio
    n-hd-dvr-network-multimedia-recorder-500gb_17600.htm

  • 3. Data: 2010-05-15 10:08:09
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 10-05-15 12:04, ApanasBudriszko pisze:

    > jest tego mnóstwo:
    >
    > na początek:
    > http://www.verbatim.net.pl/pl_16/product_mediastatio
    n-hd-dvr-network-multimedia-recorder-500gb_17600.htm

    o coś w tym stylu, czy to że ma hosta usb oznacza że można podpiąć
    zewnetrzny napęd np BR czy tego nie obsłuży.

    Pozdr
    Qbab

  • 4. Data: 2010-05-15 10:39:52
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

> [...]
    > celu urządzeniem.
    >
    > Przyda się coś info jak coś takiego się nazywa.

    Mam, polecam.

    http://hyundaimbox.pl/mBox_R3150S.html

    Jedyną wadą jest cena.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2010-05-17 14:27:24
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Janusz Pabłocki nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Mam, polecam.
    > http://hyundaimbox.pl/mBox_R3150S.html
    > Jedyną wadą jest cena.

    Lub DM800/8000