  • 1. Data: 2024-04-19 23:17:54
    Temat: nakupcie sobie Borygo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    znane Borygo może kupić firma Zdzisiek und Rysiek komosonix sp zoo

    "Boryszew zamierza sprzedac produkcje plynu Borygo"

    teraz idzie w sztuczną ynteligęcję.
    energia i gospodarka cyrkularna.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    #kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-04-20 08:16:02
    Temat: Re: nakupcie sobie Borygo
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 23:17, PiteR pisze:
    > znane Borygo może kupić firma Zdzisiek und Rysiek komosonix sp zoo
    >
    > "Boryszew zamierza sprzedac produkcje plynu Borygo"
    >
    > teraz idzie w sztuczną ynteligęcję.
    > energia i gospodarka cyrkularna.

    A to się jeszcze pije?

    Robert

  • 3. Data: 2024-04-20 08:35:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uvvmj2$mh$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > A to się jeszcze pije?

    tanie i dobre

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 4. Data: 2024-04-20 11:52:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Właśnie sąsiad co wozi tirami kauczuk kazał mi kupować OPONY bo będzie
    jakieś embargoooooo......

    Może sprzedać samochód? ;-)

    To jakieś plotki wzmożonych ekofaszystów czy unijny nowy
    ZiELONY/CZERWONY ŁAD?

  • 5. Data: 2024-04-20 17:08:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v00396$9as$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Właśnie sąsiad co wozi tirami kauczuk kazał mi kupować OPONY bo
    > będzie jakieś embargoooooo......
    >
    > Może sprzedać samochód? ;-)

    niegłupi pomysł

    W Londynie jeśli masz poniżej 24 lat, sprzedajesz samochód
    i idziesz prosto po telewizor OLED albo dwa nowe ajfony.

    i tak nie ma dokąd nim jeździć.

    > To jakieś plotki wzmożonych ekofaszystów czy unijny nowy
    > ZiELONY/CZERWONY ŁAD?

    plotki że kauczuku zabraknie?
    kiedyś zabraknie.

    --