  • 1. Data: 2023-09-10 11:32:27
    Temat: nanoDLA
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Werując różne zakamarki sieci znalazłem takei coś:

    https://github.com/wuxx/nanoDLA/blob/master/README_e
    n.md

    Gotowe płytki są absurdalnie tanie:

    https://pl.aliexpress.com/item/1005005698409712.html

    No i teraz spędziłem sporo czasu szukajac tego "open" i nie potrafię
    znaleźć. Wszystko co widze, to chińskie binaria firmware i software,
    źródeł ani śladu.

    To wygląda w ogóle na prawie 1:1 klon saleae, zarówno firmware jak i
    software wygląda podejrzanie podobnie.

    Widział ktoś kod źródłowy do tego nanoDLA? Może to na jakimś chińskim
    odpowiedniku githuba jest?

  • 2. Data: 2023-09-10 11:37:37
    Temat: Re: nanoDLA
    Od: Zbych <z...@n...org>

    heby wrote on 10.09.2023 11:32:
    > Widział ktoś kod źródłowy do tego nanoDLA? Może to na jakimś chińskim
    > odpowiedniku githuba jest?

    Sprawdź czy to czasem nie jest ten firmware:
    https://sigrok.org/download/source/sigrok-firmware-f
    x2lafw/

  • 3. Data: 2023-09-10 12:13:55
    Od: Zbych <z...@n...org>

    heby wrote on 10.09.2023 11:32:
    > Gotowe płytki są absurdalnie tanie:
    >
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005698409712.html

    jak policzyć razem z przesyłką, to taniej wychodzi wersja w obudowie:
    https://pl.aliexpress.com/item/1005005357814678.html

  • 4. Data: 2023-09-10 12:23:45
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/09/2023 12:13, Zbych wrote:
    > jak policzyć razem z przesyłką, to taniej wychodzi wersja w obudowie:
    > https://pl.aliexpress.com/item/1005005357814678.html

    Zgadza się, ale to co jest w obudowie, to podróbka saleae.

    Tera pytanie brzmi: czy podróbka saleae i nanoDLA to to samo ;)

    Liczyłem na podejrzenie kodu firmware, nie na zakupy.

    PS. Mam tą podróbkę. To naprawdę dobry kawałek sprzetu jak na tą cenę to
    wręcz kosmiczny.