  • 1. Data: 2009-02-11 15:32:39
    Temat: naprawa owiewek okolice Leszna
    Od: anmano <...@p...invalid>

    Witam,

    Wiecie gdzie w okolicach Leszna (wielkopolska) jest ktos kto zajmuje sie naprawa
    plastikow
    moto. Mam do naprawy przyszlifowany prawy bok od XX'a i male pekniecie w owiewce pod
    leflektorem.

    pozdrawiam

    --
    Andrzej & XX

    faq : http://www.riders.pl/wacko/MotocykloweFAQ?v=qvj
    arch: http://news.riders.pl/list.php?f=1

  • 2. Data: 2009-02-12 08:51:54
    Temat: Re: naprawa owiewek okolice Leszna
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    anmano wrote:
> [...]
    > sie naprawa plastikow moto. Mam do naprawy przyszlifowany prawy bok
    > od XX'a i male pekniecie w owiewce pod leflektorem.

    jedź do Sławka do strzyżewic (jadąc od leszna w strzyżewicach na
    skrzyżowaniu w lewo i jakis niecały kilometr po lewej stronie jest szyld).
    Jesli nie on .. to przynajmniej skieruje Cie w odpowiednie miejsce, a
    wiedzieć będzie napewno.
    Mozesz sie powołać na Kube od VTX1800

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-02-12 16:23:50
    Od: anmano <...@p...invalid>

> [...]
    > skrzyżowaniu w lewo i jakis niecały kilometr po lewej stronie jest
    > szyld). Jesli nie on .. to przynajmniej skieruje Cie w odpowiednie

    Szukałem i nie znalazłem :(

    Mieszkam w Strzyzewicach (od grudnia 2008)

    To jest gdzies na ul.Przejezdnej jak sie skreca na Henrykow ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-13 08:33:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    anmano wrote:

    > Mieszkam w Strzyzewicach (od grudnia 2008)
    >
    > To jest gdzies na ul.Przejezdnej jak sie skreca na Henrykow ?

    Kurde .. kolego przepraszam Cie!!!!
    Już nie pierwszy raz pomyliłem strzyżewice z lasocicami ... nie moge sobie
    tego do łba wbić
    Chodzi o Lasocice :(
    http://www.kranmotocykle.pl/

    Jeszcze raz sorki, teraz już wszystko ok podalem.

  • 5. Data: 2009-02-13 10:20:14
    Od: anmano <...@p...invalid>

    > http://www.kranmotocykle.pl/

    Wielkie dzieki :)