  • 1. Data: 2013-05-28 20:20:55
    Temat: nc+ na kartę
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Czy ktoś to już wypróbował na Arivie 250 Combo? Czy w ogóle będzie
    chodzić na tym tunerze? Niby jest ten wymagany Conax, ale jak to może
    wyglądać w praktyce?

  • 2. Data: 2013-05-28 21:09:52
    Temat: Re: nc+ na kartę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Czy ktoś to już wypróbował na Arivie 250 Combo? Czy w ogóle będzie chodzić
    > na tym tunerze? Niby jest ten wymagany Conax, ale jak to może wyglądać w
    > praktyce?

    A co tam chcesz oglądać, jak tam nic nie ma w ofercie?
    W praktyce wygląda, że będzie chodziła tak jak TnK SD, bez parowania, skoro
    nie zmuszają do zakupu ich dekodera.

  • 3. Data: 2013-05-28 21:23:26
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-28 21:09, Cavallino pisze:

> [...]
    > W praktyce wygląda, że będzie chodziła tak jak TnK SD, bez parowania,
    > skoro nie zmuszają do zakupu ich dekodera.

    No, jest trochę sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport. Nie wiedzieć
    czemu nie chcą zarabiać na paczce Canal+ od bez abonamentowców. TnK SD,
    co to znaczy?

  • 4. Data: 2013-05-29 17:47:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > No, jest trochę sportu, chociażby mecze ligowe w Nsport.

    Trzeci sort, chyba ze dwa na tydzień.
    Lecha tam nie zobaczysz.

    >Nie wiedzieć czemu nie chcą zarabiać na paczce Canal+ od bez
    >abonamentowców. TnK SD, co to znaczy?

    TelewizjaNaKartę SD.

  • 5. Data: 2013-05-30 07:44:54
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-29 17:47, Cavallino pisze:

    > Trzeci sort, chyba ze dwa na tydzień.
    > Lecha tam nie zobaczysz.

    No tak, teraz widzę że to tylko powtórki. A więc niech się wypchają z tą
    swoja ofertą. Dołożą paczkę Canal+, albo chociaż kanał z polska kopaną
    to się zastanowię.

    > TelewizjaNaKartę SD.

    To wiem, ale na czym to by teraz miało polegać - na braku kanałów
    nadawanych w HD?

  • 6. Data: 2013-05-30 08:51:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > No tak, teraz widzę że to tylko powtórki.

    Tylko to nie, dwa śmieciowe mecze w tygodniu są na żywo - te same które są
    na Polsacie zazwyczaj.

    > A więc niech się wypchają z tą swoja ofertą. Dołożą paczkę Canal+, albo
    > chociaż kanał z polska kopaną to się zastanowię.

    Za 19 zł/mc masz pakiet Start z Ekstraklasą, albo baba w punkcie NC+ mi coś
    ściemniała.

    > To wiem, ale na czym to by teraz miało polegać - na braku kanałów
    > nadawanych w HD?

    To inna, stara oferta N.
    Kanałów jest po prostu mniej.

  • 7. Data: 2013-06-01 16:34:35
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-30 08:51, Cavallino pisze:

    > Tylko to nie, dwa śmieciowe mecze w tygodniu są na żywo - te same
    > które są na Polsacie zazwyczaj.

    Gdyby puszczali mecze Kolejorza, to by mi wystarczyło do szczęścia..

    > Za 19 zł/mc masz pakiet Start z Ekstraklasą, albo baba w punkcie NC+
    > mi coś ściemniała.

    Za wiązanie się abonentem to ja dziękuję, nie chcę go nawet za darmo. Po
    ostatnich wielce problematycznych rozstaniach się z Nką i Orange,
    powiedziałem sobie że już nigdy więcej.

    > To inna, stara oferta N.
    > Kanałów jest po prostu mniej.

    No i jest chyba droższa...

  • 8. Data: 2013-06-01 18:46:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Gdyby puszczali mecze Kolejorza, to by mi wystarczyło do szczęścia..

    Tyle że mecze Kolejorza są przeważnie meczami pierwszego wyboru, dlatego nie
    ma ich prawie nigdy na Nsport.
    I nie łudziłbym się, że to się zmieni, już prędzej na TVP je obejrzysz. ;-)

    > No i jest chyba droższa...

    Nie jest.

  • 9. Data: 2013-06-02 07:36:39
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-01 18:46, Cavallino pisze:

    > Tyle że mecze Kolejorza są przeważnie meczami pierwszego wyboru,
    > dlatego nie ma ich prawie nigdy na Nsport.
    > I nie łudziłbym się, że to się zmieni, już prędzej na TVP je
    > obejrzysz. ;-)

    Co im tak zależy żeby klientowi zakładać obrożę abonamentową? Dla nich
    wszystko, a reszcie tylko popłuczyny. Czy pieniądze opłacone na rok z
    góry są czymś gorszym od tych które trzeba uiszczać comiesiąc?

  • 10. Data: 2013-06-02 08:35:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Co im tak zależy żeby klientowi zakładać obrożę abonamentową?

    Komu?

    >Dla nich wszystko, a reszcie tylko popłuczyny. Czy pieniądze opłacone na
    >rok z góry są czymś gorszym od tych które trzeba uiszczać comiesiąc?

    No problem z tym, że na kartę nie musisz płacić co miesiąc.
    Ja też bym wolał opłacać kartę, albo opcję a nie pakiet C+, tak jak było
    onegdaj.
    Ale IMO będą jeszcze same opcje C+ do wzięcia, widać na razie za dużo luda
    dało się zrobić w bambuko i kupuje nc+ ze sportem za 100 zł.