  • 1. Data: 2005-07-29 17:04:57
    Temat: netia ma awarie?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    czy u kogos tez zdechla netia ?

    od godziny sa jakies cyrki a VIPowski numer boku ciagle zajety

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2005-07-29 17:42:30
    Temat: Re: netia ma awarie?
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2005 19:04:57 +0200, Mateusz Swatek napisał(a):

    > czy u kogos tez zdechla netia ?
    > od godziny sa jakies cyrki a VIPowski numer boku ciagle zajety

    U mnie działa dobrze (cały dzień, także podczas ponad godzinnej
    awarii prądu w mieście). Około 13:00 były niewielkie problemy
    na jednym z routerów objawiające się niewielkimi stratami,
    podobno klima się nie wyrabiała ;-)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 3. Data: 2005-07-29 17:47:34
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> napisał(a):

    > czy u kogos tez zdechla netia ?
    >
    > od godziny sa jakies cyrki a VIPowski numer boku ciagle zajety

    U mnie działa bez problemów może gdzieś po tej burzy im coś trafiło.

  • 4. Data: 2005-07-29 17:59:52
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    dragonite napisał(a):

    > U mnie działa bez problemów może gdzieś po tej burzy im coś trafiło.

    w krakowie burzy nie bylo
    pozatym mamy po swiatlowodzie a nie po radiu

    nie rozglaszaja nas :(

    --
    Mateusz

  • 5. Data: 2005-07-29 19:19:01
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > czy u kogos tez zdechla netia ?

    ok, juz smiga, czesi popsuli swiatlowod i musieli naprawiac

    --
    Mateusz

  • 6. Data: 2005-07-30 17:05:23
    Od: " dragonite" <d...@W...gazeta.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> napisał(a):

    > ok, juz smiga, czesi popsuli swiatlowod i musieli naprawiac

    A co do tego mają czesi ???

  • 7. Data: 2005-07-30 18:21:00
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sat, 30 Jul 2005, dragonite wrote:

    > A co do tego mają czesi ???

    No napisane, że popsuli, nie? Pewnie przyjechali do Polski na wakacje,
    kopali szukając skarbu i ciach! Zamiast złota wylało się światło.

    BP, NMSP ;)

    --
    Paweł Małachowski

  • 8. Data: 2005-07-30 20:34:08
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    dragonite napisał(a):

    > A co do tego mają czesi ???

    swiatlowod maja

    --
    Mateusz

  • 9. Data: 2005-07-31 09:24:03
    Od: "Domino, Otwock" <s...@i...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > swiatlowod maja

    No tak, Netia ma tylko rurke przez czechy... :)

  • 10. Data: 2005-07-31 10:00:09
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Paweł Małachowski napisał(a):

    > No napisane, że popsuli, nie? Pewnie przyjechali do Polski na wakacje,
    > kopali szukając skarbu i ciach! Zamiast złota wylało się światło.
    >
    > BP, NMSP ;)

    trzeba bylo sie powstrzymac zamiast sie silic na zabawne wypowiedzi w temacie w
    ktorym nie posiadasz orientacji

    --
    Mateusz