  • 1. Data: 2010-05-13 15:36:40
    Temat: newbie: do czego używać &nbsp?
    Od: j...@p...onet.pl

    Mam pytanie: do jakich rzeczy wykorzystywać w praktyce &nbsp?
    Po co w aplikacji zf-tutorial jest takie &nbsp:

    <th>Title</th>
    <th>Artist</th>
    <th>&nbsp;</th>

  • 2. Data: 2010-05-13 15:47:07
    Temat: Re: newbie: do czego używać &nbsp?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    maj roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 13. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a)
    j...@p...onet.pl:

    > Mam pytanie: do jakich rzeczy wykorzystywać w praktyce &nbsp?

    http://pornel.net/bledy#secc0

    Chociaż w Internecie znajdziesz też opinie że dobre zasady typograficzne
    są passé i wcale nie trzeba przenosić spójników do nowego wiersza.

    Generalnie jeśli jesteś zupełnie początkujący i kwestie wyglądu czy
    typografii są Tobie zupełnie obce, to możesz sobie zakodować że &nbsp;
    się nie używa i już. Zweryfikujesz ten pogląd jak nabierzesz
    doświadczenia.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2010-05-13 18:44:38
    Temat: Re: newbie: do czego u?ywaae &nbsp?
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 13 May 2010 16:36:40 +0100, <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Mam pytanie: do jakich rzeczy wykorzystywać w praktyce &nbsp?
    > Po co w aplikacji zf-tutorial jest takie &nbsp:

    > <th>Title</th>
    > <th>Artist</th>
    > <th>&nbsp;</th>

    To jest obejście na brak wsparcia dla empty-cells:show w IE7.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");