  • 1. Data: 2010-05-12 20:58:58
    Temat: Jak validować CSS z poziomu IE8 ?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Pisałem o tym w grupie zajmującej się Windows lecz tam nikt nie potrafił mi
    udzielić odpowiedzi. Może któryś z Was - webdeveloperów - poradził sobie z
    tematem i podzieli się ze mną informacjami...

    Otóż stosując w IE8 narzędzia developerskie mamy fajną w nich funkcję
    kierującą badaną stronę do validatora CSS. Sęk w tym, że zamiast do
    validatora CSS 2.1 trafia się do CSS 2.0. Wystarczy w ścieżce generowanej
    przez narzędzie dodać 1 znak aby wszystko było ok. Szukałem w rejestrze
    sysytemowym - nie ma. Czy ktoś z Was wie gdzie można tą ścieżkę poprawić?