  • 1. Data: 2010-10-18 14:39:40
    Temat: nieznany element - co to jest i gdzie kupić
    Od: Paulina <n...@b...pl>

    http://img98.imageshack.us/img98/5411/pa185136.jpg poszukuje takiego
    elementu. Brak na nim jakichkolwiek oznaczeń, element ten robi jako
    czujnik od higrometru.

    Gdzie to można kupić i co to dokładnie jest?

  • 2. Data: 2010-10-18 15:58:30
    Temat: Re: nieznany element - co to jest i gdzie kupić
    Od: Piotr Nikodem Miesiączek <w...@b...ch>

    "Paulina" <n...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > http://img98.imageshack.us/img98/5411/pa185136.jpg poszukuje takiego
    > elementu. Brak na nim jakichkolwiek oznaczeń, element ten robi jako
    > czujnik od higrometru.
    >
    > Gdzie to można kupić i co to dokładnie jest?

    tu:

    http://www.cyfronika.com.pl/semi/cz_wilg.htm

    czujnik wilgotnosci, na tej stronie ma symbol RH-EFS10

  • 3. Data: 2010-10-18 23:06:10
    Od: Paulina <n...@b...pl>

    W dniu 18.10.2010 17:58, Piotr Nikodem Miesiączek pisze:

    > http://www.cyfronika.com.pl/semi/cz_wilg.htm
    >
    > czujnik wilgotnosci, na tej stronie ma symbol RH-EFS10

    Teraz już wiem, czemu mój się złuszczył. Cały termometr kosztował mniej
    niż sam czujnik na tej stronie.