  • 1. Data: 2012-09-01 17:45:22
    Temat: nka z cyfra
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Witam,

    Mam takie pytanie do fachowców:

    mam nkę i myślę, czy sobie nie wymienić np. na cyfrę ale w ofertach
    jakie widzę w pakietach cyfry nie mogę nigdzie znaleźć kanałów takich jak:
    Nat Geo Wild HD
    BBC Knowledge HD
    Discovery Showcase HD
    Animal Planet HD
    Discovery Channel

    W sumie one wszystkie są w n-ce po polsku itd. Czy Cyfra ich nie
    reklamuje, czy po prostu ich nie ma wcale ?

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    Masz własną stronę internetową ?

  • 2. Data: 2012-09-01 17:54:11
    Temat: Re: nka z cyfra
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 17:45:22 +0200, crazy bejbi napisał(a):

    > Nat Geo Wild HD

    jest

    > BBC Knowledge HD

    Jest ale SD, na BBC Knowledge HD enka ma wyłączność

    > Discovery Showcase HD

    Nie ma

    > Animal Planet HD
    > Discovery Channel

    Są.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-09-01 18:14:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Discovery Channel
    >
    > W sumie one wszystkie są w n-ce po polsku itd. Czy Cyfra ich nie
    > reklamuje, czy po prostu ich nie ma wcale ?

    Discovery Channel jest, Animal Planet HD jest.
    BBC Knowledge jest w wersji SD na pewno, jak z HD nie wiem.
    Discovery Showcase nie ma.
    Nat Geo Wild HD wydaje mi się, że też jest, ale pewności nie mam.
    Przy czym komplet to raczej w wyższych pakietach.