  • 1. Data: 2009-05-21 19:54:44
    Temat: nokia mala wtyczka zasilania
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam
    potrzebuje zrobis sobie ladowarke USB do Nokii E51

    gdzie moge dostac samą wtyczke zasilania?
    gdzie nei zajrze do elektronicznych to nie ma

    JanQ

  • 2. Data: 2009-05-21 19:56:08
    Temat: Re: nokia mala wtyczka zasilania
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Jan Kuwalski pisze:

    > potrzebuje zrobis sobie ladowarke USB do Nokii E51
    >
    > gdzie moge dostac samą wtyczke zasilania?
    > gdzie nei zajrze do elektronicznych to nie ma

    Kup najtansza ladowarke do nokii i obetnij kabel :)
    Moze wiec od razu zaczac od kupienia ladowarki na usb...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-22 00:28:20
    Od: "bhk" <b...@u...onet.eu>

    Użytkownik "Jan Kuwalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > vtam
    > potrzebuje zrobis sobie ladowarke USB do Nokii E51
    >
    > gdzie moge dostac samą wtyczke zasilania?
    > gdzie nei zajrze do elektronicznych to nie ma
    >

    > JanQ

    Nokia bedzie potrzebowała małej przetworniczki, przynajmniej takową
    posiadała
    ładowarka którą kiedyś miałem. Z 5V ładowanie może nie pójść.

    bhk

  • 4. Data: 2009-05-22 08:07:20
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Nokia bedzie potrzebowała małej przetworniczki, przynajmniej takową
    > posiadała
    > ładowarka którą kiedyś miałem. Z 5V ładowanie może nie pójść.
    Hmmm.. nie wiem jak z E51, ale moja N73 (posiada tą cieńszą wtyczkę) ma
    ładowarkę o parametrach 5V 0,8A. Fakt, nie mierzyłem ile V daje luzem,
    ale w sumie bardziej obawiałbym się tego prądu 0,8A niż napięcia ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 5. Data: 2009-06-02 15:51:22
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Obawiam się, że trudno będzie.
    Są tanie ładowarki, ale próbowałem z 4 różne (samochodowe)
    - żadna wtyczka nie trzymała się stabilnie w gniazdku
    komórki. To znaczy trzymała się stabilnie mechanicznie,
    ale kontaktu nie było.
    Za to oryginalna samochodowa ładowarka Nokii działa znakomicie.

    > Nokia bedzie potrzebowała małej przetworniczki, przynajmniej takową
    > posiadała
    > ładowarka którą kiedyś miałem. Z 5V ładowanie może nie pójść.

    W tym?
    http://europe.nokia.com/ca-100

    Ładowarka firmowa do E51 daje 5V. Ma co prawda napisane 0,8A,
    ale na przykład ładowarka do 5200 ma tę samą wtyczkę, napis 0,5A
    i ładuje N51 bardzo ładnie.

    Pozdrowienia,
    MKi