  • 1. Data: 2007-01-03 13:27:41
    Temat: Re: nowa kara dla TP SA
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:engat6$sr$1@news.supermedia.pl...
    > Tym razem ostro, 350mln zł za opóźnianie obniżania cen neostrady i numery
    > z dopłatą za linię. Wg UKE powinno być 27 zł brutto. Bo tak wynika z
    > kosztów utrzymania linii. Kara maksymalna, 3% przychodu.

    I tak nie zaplaca, oni tylko placa czasami i to te najmniejsze kary

  • 2. Data: 2007-01-03 13:32:35
    Temat: nowa kara dla TP SA
    Od: wer <b...@n...pl>

    Tym razem ostro, 350mln zł za opóźnianie obniżania cen neostrady i
    numery z dopłatą za linię. Wg UKE powinno być 27 zł brutto. Bo tak
    wynika z kosztów utrzymania linii. Kara maksymalna, 3% przychodu.

    wer

  • 3. Data: 2007-01-03 13:41:29
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2007-01-03, Radosław HORODNICZY <r...@g...com> wrote:
    > I tak nie zaplaca, oni tylko placa czasami i to te najmniejsze kary

    A jakby taki "Kowalski" jak Ty i Ja nie zaplacil to by "zniszczyli"
    firme.

    Pozdrawiam
    Pawel

    --
    Pawel Rutkowski

  • 4. Data: 2007-01-03 22:15:30
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel Rutkowski" <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnepnd48.18qj.spam_nie@rsc.pl...
    > On 2007-01-03, Radosław HORODNICZY <r...@g...com> wrote:
    (ciap)

    > A jakby taki "Kowalski" jak Ty i Ja nie zaplacil to by "zniszczyli"
    > firme.

    "Prawo w Polsce jako pajęczyna, bąk sie przebije, a na muchę wina !"

    Włodek

  • 5. Data: 2007-01-05 09:54:36
    Od: Dawid Per <d...@v...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > "Prawo w Polsce jako pajęczyna, bąk sie przebije, a na muchę wina !"
    >
    > Włodek

    Raczej jak płot - tygrys przeskoczy, żmija się prześlizgnie a bydło stoi
    i czeka.

    D.

  • 6. Data: 2007-01-18 10:30:04
    Temat: [OT]Re: nowa kara dla TP SA
    Od: Piotr Skwarna <a...@n...niegov.pl>

    Dawid Per napisał(a):

    > Raczej jak płot - tygrys przeskoczy, żmija się prześlizgnie a bydło stoi
    > i czeka.
    >
    > D.

    jakby ktos byl zainteresowany to jest blog anny strezynskiej
    http://annastrezynska.blog.onet.pl

  • 7. Data: 2007-01-19 15:22:41
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    wer napisał(a):
    > Tym razem ostro, 350mln zł za opóźnianie obniżania cen neostrady i
    > numery z dopłatą za linię. Wg UKE powinno być 27 zł brutto. Bo tak
    > wynika z kosztów utrzymania linii. Kara maksymalna, 3% przychodu.

    No ale skoro z kosztow utrzymania linii wynika, ze 27zl to czemu TP
    pisala pismo, ze koszt dzierzawki to 255 + x/km bo takie sa wlasnie
    koszty utrzymania uslugi? Znaczy klamali? Bo ja juz w sumie nie wiem
    kiedy klamia ale z tego wynika, ze caly czas :)

    Cennik co prawda zostal odrzucony ale pracuja nad nowym. Czy w takim
    razie Pani Prezes - majac na uwadze te 27zl - doprowadzi do stworzenia
    nowego cennika, w ktorym dzierzawka bedzie kosztowala 54zl

    (punkt -> biuro badan -> punkt) ?

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE