  • 1. Data: 2010-11-28 05:46:23
    Temat: nowy Renault Latitude... za tyle co 5 lat eksploatacji 15latka ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    witam,

    Ale jaja... 79.5k pln !
    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8723869,Renault_Latitu
    de___Ceny.html

    Tyle co używany 2 letni vel satis :)
    Tyle co 5 lat jazdy starym safranem (przy odrobinie pecha)...

    Czy to jeszcze jest konkurencja dla bmw5 ? (bo dla 7 już nie)

    Czy tylko konkurent Toyoty Camry ? której w PL nie ma,
    lub 300C któego w wersji taniej też nie ma tutaj.

    I czy:
    http://www.renault.com/en/Vehicules/renault/Pages/la
    titude.aspx
    http://www.renault.com/en/Vehicules/renault/Pages/sa
    frane.aspx
    to sa te same auta ?

    Z bajerów po dodali..... wentylowane fotele ?
    czy będzie jeszcze coś czego nie było w 25, safrane i avantime, vel satisie ?
    a nie ma (z tego co kiedyś mieli)... 4x4, dociąganych drzwi, aktywnego
    zawieszenia, pompowanych foteli.

    klimatronik 19 lat później dalej tylko 2 stefy...

    cyrk trochę, ale cena taka że nie ma ŻADNEGO sensu vel satisa
    kupować jak by to jeździło ok ;)

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-11-28 10:06:01
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > Ale jaja... 79.5k pln !
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8723869,Renault_Latitu
    de___Ceny.html

    > Tyle co używany 2 letni vel satis :)

    przeciez to jest nastepca laguny.

  • 3. Data: 2010-11-28 10:30:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:06:01 +0100, zinek napisał(a):

    > przeciez to jest nastepca laguny.

    to nie jest następca Laguny, to jest Safrane.
    Robiony pewnego czasu przez Samsung Motors model SM5 i sprzedawany
    gdzienigdzie na rynkach azjatyckich przez Renault jako Safrane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-11-28 10:37:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-28 05:46, Michał pisze:
    > Ale jaja... 79.5k pln !
    > cyrk trochę, ale cena taka że nie ma ŻADNEGO sensu vel satisa
    > kupować jak by to jeździło ok ;)
    Wcale nie 79.5k, tylko cena będzie się zaczynać_od_ 79.5k
    Czyli nie będzie żadnej możliwości i sensu kupić tak gołego auta, pewnie
    w tej cenie nie dostaniesz niczego poza tapicerką z recyclingu, 1.4
    benzyna z dacii i felgami stalowymi 14"...
    Tak jak jakąś corse możesz kupić "od 21k" itp reklamy. Bełkot marketingowy

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-11-28 10:40:56
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    > to nie jest następca Laguny, to jest Safrane.
    > Robiony pewnego czasu przez Samsung Motors model SM5 i sprzedawany
    > gdzienigdzie na rynkach azjatyckich przez Renault jako Safrane.

    no ok. racja. ale to nadal nie nastepca velsatisa. ;)

  • 6. Data: 2010-11-28 11:37:08
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Sun, 28 Nov 2010 10:37:51 +0100, BartekK napisal(a):
> [...]
    > benzyna z dacii i felgami stalowymi 14"...
    > Tak jak jakąś corse możesz kupić "od 21k" itp reklamy. Bełkot marketingowy

    Po co piszesz takie brednie? wiesz co to za auto? Tym co się nie chce klikać
    tłumaczę: Latitude to blisko 5-metrowa (dokładnie 4.89) limuzyna, którą będzie
    można kupić silnikiem
    - 2.0 16v 140KM
    - dwiema beznzynowymi V6 (173 i 240KM)
    - trzema dieslami (150,175,240KM)

    Nie spodziewałbym się, by poziom standardowego wyposażenia odbiegał znacząco od
    tego w lagunie, czyli możemy się spodziewać że klima, radio, elektryczne szyby
    i lusterka będą. O, znalazłem coś więcej:

    http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/nowe-renault-latit
    ude-dostepne-bedzie-tylko-w-leasingu
    "W wyposażeniu seryjnym wszystkich wersji znajdziemy trójstrefową klimatyzację,
    nawigacje satelitarną, elektrycznie regulowane skórzane fotele oraz system
    bezkluczykowego otwierania/zamykania samochodu."

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 7. Data: 2010-11-28 11:59:17
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ale jaja... 79.5k pln !
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8723869,Renault_Latitu
    de___Ceny.html

    > Tyle co używany 2 letni vel satis :)

    Ja tam widzę 2-letniego Vel Satisa na Otomoto za 44kzł, 3-letnie za
    31-42kzł.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 8. Data: 2010-11-28 19:01:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik " Michał"

    > Ale jaja... 79.5k pln !
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8723869,Renault_Latitu
    de___Ceny.html

    niedawno chwaliłem Ranault za design no i odwalili kaszana jakich
    miliony :(

  • 9. Data: 2010-11-28 22:34:43
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " Michał"
    de___Ceny.html
    > niedawno chwaliłem Ranault za design no i odwalili kaszana jakich miliony
    > :(

    Ale jest tez dobra strona... mozesz kupic sobie zestaw znaczkow i kazdego
    dnia jezdzic czym innym :P
    Z powodzeniem znaczek Toyoty zmyli obserwatorow :)

    --
    Picasso