  • 1. Data: 2010-11-27 16:14:07
    Temat: ?zimowe pytanie o lancuchy itp.?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Niedlugo najprawdopodobniej szykuje mi sie wyjazd w Alpy, a ze nigdy nie
    uzywalem zadnego z nizej wymienionych art. (gdyz nie bylo potrzeby nawet
    jedzac po gorach w PL i to przy duzych opadach :-) ) to prosze PMSowa
    brac o rade co wybrac i jakiej firmy, mile widziane opinie userow. Pytam
    gdyz zapowiadaja sroga zime i duze opady sniegu i boje sie ze nawet
    dobre zimowki nie dadza sobie rady.
    I tak:
    1)zwykle lancychy, jesli tak to jakiej firmy warto kupic i na co zwracac
    uwage - wg. mnie skomplikowany montaz i zawsze brudna kurtka itp.?
    2) Spikes-Spider -
    http://www.youtube.com/watch?v=NffCyVcO3ew&feature=r
    elated lub
    http://www.youtube.com/watch?v=G_hndafrj9k&feature=r
    elated
    3) Konig K-Summit -
    http://www.youtube.com/watch?v=rIV7DFvTcXY&feature=r
    elated lub
    http://www.youtube.com/watch?v=rIV7DFvTcXY&feature=r
    elated
    4) opaski sniegowe -
    http://allegro.pl/lancuchy-sniegowe-nie-nowosc-opask
    i-sniegowe-a-i1340939646.html
    lub http://www.youtube.com/watch?v=LdiCcWJniWw lub
    http://www.youtube.com/watch?v=b1pg99Z5CK4&feature=r
    elated
    5) inne sugestie mile widziane :-)
    ps. sprzet do toczydla z FWD i kolami 15" jesli to ma jakies znaczenie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-11-27 22:03:53
    Temat: Re: ?zimowe pytanie o lancuchy itp.?
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 27 Lis, 16:14, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > uzywalem zadnego z nizej wymienionych art. (gdyz nie bylo potrzeby nawet
    > jedzac po gorach w PL i to przy duzych opadach :-) )

    Witaj

    Podstawowe pytanie jest o felgi.
    Jeżeli masz aluminiowe warto zainwestować w w takie które nie będą
    niszczyły felg. Jezeli stalowe i łańcuch używasz okazjonalnie
    wybierałbym najprostsze zapinane na gumę lub sprężynę. Po pierwszym
    założeniu wystarczą Ci rękawiczki żeby się nie ubrudzić.
    Łańcuchy tak naprawdę sprawdzaja się w dość określonych warunkach -
    lód i pod górkę, - przy innych warunkach przejedziesz na zimówkach,
    albo wcale (zaspy).

    pozdrawiam
    Sebastian