  • 91. Data: 2014-08-12 06:06:28
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/11/2014 11:59 PM, Budzik wrote:

    > Ale w takim razie skąd wziałes badania na ktore Ty sie powoływałes i do
    > ktorych nawet wskazówek do linku nie podałes? Z pudelek.pl?

    pozwolisz, ze zacytuje ciebie: "nie ma problemu ze znalezieniem artykułu
    o ktorym mówię" na podstawie tematu, nazwy uczelni i roku
    przeprowadzenia badan. sadze, ze taka odpowiedz powinna cie zadowolic. <rs>

  • 92. Data: 2014-08-12 08:48:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-09 15:29, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Pisałem generalnie o zakupie nowego telefonu i o tym jaką rolę
    > przy tym wyborze odgrywa cena. Dla przykładu, mocno zastanawiam
    > się właśnie nad zakupem Amazon Fire Phone... I właśnie jego cena
    > jest porównywalna z ceną iPhone 5S, a więc nie odgrywa dużej roli...
    > Co mnie przyciąga do Amazona? Ano właśnie szybsza kamera
    > (aparat foto) i nastawienie na odnajdywanie produktów w sieci po
    > obrazku - no i ciekawi mnie ten ich ekran pseudo-3D - chcę się tym
    > po prostu trochę pobawić... Ale rewelacji i ochów-achów nie oczekuję.

    Ale przecież wiemy że chodzi o sprzęt firmy z logo ogryzka jabłka...

    Tak, a nie rozsądniej by było oczekiwać w telefonie nie dobrego aparatu
    foto a dobrej jakości rozmów, wysokiej czułości anteny, dobrego
    wyświetlacza, długowiecznej baterii, płynności działania itd.?

> [...]
    > Amazon Fire Phone $649
    > Apple iPhone 5S $635
    > LG Optimus 4X HD $606
    > Samsung Galaxy S5 $587
    > HTC Butterfly S $565
    > Sony Xperia Z2 $564
    > Nokia Lumia 620 $550
    > Motorola ES400S $549
    >
    > Nie macie u siebie w Polsce Galaxy Round czy Asusowego PadFone
    > lub Huawei Ascend że tylko iPhone jest dostępny z tych "drogich"?
    > Wiem, że Amazona Fire nie macie, bo ma wyłączność w USA z AT&T.
    > To, że polski rynek jest specyficzny jakoś zniekształca Ci obraz cen...

    Biorę pod uwagę tyko ceny sprzętu dostępnego w polskich skoepach, tzn
    dostępnego w sprzedaży na terytorium RP. I tu ceny wyrobów firmy Apple
    są nie do pobicia.

    > Generalnie rzecz biorąc rynek smartfonów jest dojrzały od paru ładnych
    > lat
    > i producenci nie bardzo wiedzą czym już mogą przyciągnąć do siebie
    > nowych klientów... Przedmiot ten spowszedniał po prostu, smartfon
    > nie jest dziś niczym niezwykłym ani wzbudzającym ochy i achy...
    > Co wnosi takiego nowego i innowacyjnego Samsung? Motorola? HTC?
    > Ich kolejne wersje to też ciut szybszy procek, ciut większy i jaśniejszy
    > ekran, ciut więcej pamięci itp, itd... Nie rewolucyjne zmiany a
    > ewolucyjne.

    Np. Samsung robi coraz większe ekrany, a iPhone tylko kopiuje działania
    Samsunga. Nie ma już Jobsa to Apple stać tylko na dublowanie pomysłów
    innych.

  • 93. Data: 2014-08-12 08:50:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-09 15:32, Pszemol pisze:

    > Czemu 600zł a nie np. 500zł? Czemu nie 700zł?
    > Jak doszedłeś do wysokości tej granicy?
    > Emocjonalnie? Racjonalnie? Jakie kryteria?
    >
    > Jaką wagę przy wyborze ma ta granica? Chyba
    > niezbyt dużą, skoro zdecydowałeś się na dopłatę...

    Wszystko ma swoja granicę, którą można przekroczyć tylko w akcie
    desperacji. Ja wyceniłem wartość telefonu na co najwyżej 600zł i nie
    widzę najmniejszej potrzeby zwiększania bądź zmniejszania tego limitu.
    Przy tej transakcji kiedy zdecydowałem się przepłacić, to akurat w
    sklepie był rozpakowany egzemplarz. poklikałem, dokładnie się
    przyjrzałem, no i spodoał mi się na tyle że zrobiłem odstępstwo, od
    wyznaczonego limitu.

    > Co sprawiło że zdecydowałeś się na dopłatę 250zł
    > powyżej swojej granicy? Czy gdybyś kupił telefon
    > "na raty" to granica byłaby wyższa czy taka sama?
    > Innymi słowy: przeraża Cię gdy koszt telefonu jest
    > zaprezentowany jako jednorazowa kwota a gdyby
    > był rozpisany na raty lub ukryty w abonamencie
    > to już przełknąłbyś to łatwiej?

    Jak powyżej - sakramencko spodobał mi się.

    Zakupy "na raty" nie wchodzą w rachubę, nie dotyczy to telefonów, ale
    ogólnie wszystkiego.

    Owszem, chyba faktycznie przeraża mnie cena powyżej 600zł za coś co jest
    tylko telefonem.

  • 94. Data: 2014-08-12 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > pozwolisz, ze zacytuje ciebie: "nie ma problemu ze znalezieniem artykułu
    > o ktorym mówię" na podstawie tematu, nazwy uczelni i roku
    > przeprowadzenia badan. sadze, ze taka odpowiedz powinna cie zadowolic.

    Jeżeli te dane podałes wczesniej to w 100%.

  • 95. Data: 2014-08-12 14:13:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 6:59 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > Jeżeli te dane podałes wczesniej to w 100%.

    jeszcze nie znalazles? <rs>

  • 96. Data: 2014-08-12 18:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > jeszcze nie znalazles? <rs>

    Trudno by było, skoro nie szukałem.

  • 97. Data: 2014-08-12 19:10:13
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 12:57 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > Trudno by było, skoro nie szukałem.

    a to było do przewidzenia. tylko to po co tworzyłeś pozory, że jesteś
    tym źródłem zainteresowany? to nie onet czy pudelek, który wspominasz. <rs>

  • 98. Data: 2014-08-12 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > a to było do przewidzenia. tylko to po co tworzyłeś pozory, że jesteś
    > tym źródłem zainteresowany? to nie onet czy pudelek, który wspominasz.
    > <rs>

    Nie tworzyłem i nie byłem.
    Pokazywałem tylko delikatną hipokryzję z Twojej strony...

  • 99. Data: 2014-08-12 20:20:43
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 1:59 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > Nie tworzyłem i nie byłem.

    ty musisz miec pamięć złotej rybki. na twoje nieszczescie cytat jest
    wyzej, albo zebys nie marudzil, to tu: "Ale w takim razie skąd wziałes
    badania na ktore Ty sie powoływałes ..."
    no to przecież dobitnie świadczy o tym jak się w ogóle nie interesowałeś
    źródłem. i ty wspominasz coś o hipokryzji?

    > Pokazywałem tylko delikatną hipokryzję z Twojej strony...

    ty pokazałeś, co? to kolejna z twoich ironii?
    tutaj juz jak ulał pasuje cytat z ciebie:
    "Zaczynam czuć opary absurdu..."
    dobra. ja pass. bo czuję jak tracę czas. <rs>

  • 100. Data: 2014-08-12 23:11:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

> [...]
    > no to przecież dobitnie świadczy o tym jak się w ogóle nie interesowałeś
    > źródłem. i ty wspominasz coś o hipokryzji?

    Tak, dokładnie to było hipokryzją - pisałes o moim braku zródła a sam go
    nie podałes. Wiec pytajac, wskazywałem dokładnie na ten fakt.