  • 131. Data: 2014-08-16 13:32:28
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.5107813571469606844@news.neostrada.pl
    > On Fri, 15 Aug 2014 20:47:11 -0500, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    >> Mówię o tej wersji:
    >>
    > http://www.t-mobile.com/cell-phones/samsung-galaxy-s
    -ii-refurbished.htm

    > Błędna grafika, tak nie wygląda S2.

    Tak wygląda S2 w USA - widziałem na własne oczy u koleżanki w pracy.
    Stąd mój komentarz bo narzekała od dnia zakupu na S2 że nie da się
    jej odblokować klawiszem z przodu bo są dotykowe i trzeba szukać tego
    bęcla z boku którego trudno wyczuć palcem... Zazdrościła mi tego guzika
    właśnie z przodu w iPhone4. Dopiero jak sobie kupiła S3Mini to ma guzik.

  • 132. Data: 2014-08-16 13:35:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wiem o czym piszesz, ja mam w S2 z przodu, taki kwadratiwy.

    http://www.phonearena.com/phones/Samsung-Galaxy-S-II
    -AT-T_id5639
    http://www.engadget.com/2011/09/30/atandt-samsung-ga
    laxy-s-ii-review/
    http://chicagosmartphones.com/cell/phone/details/569
    -Samsung-Galaxy-S2-SII-SkyRocket-White-AT-T-

  • 133. Data: 2014-08-17 08:45:24
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-15 20:43, Pszemol pisze:

    > ??? Co to za bzdury?

    Przejrzyj swoje posty na tej grupie, a sam się przekonasz że tak z 90%
    tematów przez Ciebie poruszanych to wyroby i ogólna tematyka dotyczą
    firmy Apple.

    > To wszystko już od dawna jest...

    Rozsądek i Ty to dwie różne sprawy, no przynajmniej ja odnoszę takie
    wrażenie.

    > No ale sam rozumiesz że w takim razie masz ZNIEKSZAŁCONY obraz rynku?

    Również w temacie - życie na Marsie . Notomiast w realiach panujących w
    kraju w którym mieszkam orientuję się dość dobrze.

    > Jasne... Samsung zamontuje procesor 64-bitowy to będzie kopiował Appla.

    Pożyjemy zobaczymy co będzie dalej z tym projektem. Na tryumfalne głosy
    zachwytu jest stanowczo za prędko.
    Tak nawiasem to się zastanawiam, co tam można jeszcze wyciągnąć ponad
    to co jest na dzień dzisiejszy w telefonach. Klikam i w ułamku sekundy
    następuje reakcja, co tu mogą jeszcze zwiększyć 64bity?

  • 134. Data: 2014-08-17 16:48:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Przejrzyj swoje posty na tej grupie, a sam się przekonasz że tak z 90%
    > tematów przez Ciebie poruszanych to wyroby i ogólna tematyka dotyczą firmy
    > Apple.

    I jaki to ma według Ciebie związek z tym co zamierzam sobie kupić?
    Robisz błędne założenia, niestety...

    > Rozsądek i Ty to dwie różne sprawy, no przynajmniej ja odnoszę takie
    > wrażenie.

    A może w kwestii sedna sprawy się wypowiesz?
    Który smartfone ma dziś problemy z dobrym aparatem foto
    albo czułością anteny czy dobrym wyświetlaczem?
    Bo ja nie narzekam na żadne z tych rzeczy.

    > Również w temacie - życie na Marsie . Notomiast w realiach panujących w
    > kraju w którym mieszkam orientuję się dość dobrze.

    Zrozum, że rynek w Polsce od dawna nie jest zamknięty...
    Nie jesteś ograniczony tylko do tego co masz w polskich sklepach.
    Nic Cię nie powstrzymuje aby sobie kupić dowolny telefon
    produkowany na świecie gdzie pracuje poczta i mogą Ci go wysłać.
    To tylko Ty się *ograniczasz* do sprzętu *dostępnego w POLSKICH
    sklepach* i w ten sposób forujesz błędne wyroki na temat ceny iPhone
    w relacji do innych smartfonów dostępnych na rynku ale nie
    zauważanych przez Ciebie..

> [...]
    > co jest na dzień dzisiejszy w telefonach. Klikam i w ułamku sekundy
    > następuje reakcja, co tu mogą jeszcze zwiększyć 64bity?

    Nic nie poradzę na Twoje problemy z wyobraźnią :-)

  • 135. Data: 2014-08-22 12:13:02
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    laxy-s-ii-review/
    > http://chicagosmartphones.com/cell/phone/details/569
    -Samsung-Galaxy-S2-SII-SkyRocket-White-AT-T-

    To co pokazujesz, to SII AT&T, dostępny TYLKO u tego operatora. Wersje
    normalne na wszystkie rynki mają guzik z przodu. To, że AT&T zażyczyło sobie
    wersje bez guzika, to nie znaczy, że Samsung zmałpował guzik od Appla.

    X.

  • 136. Data: 2014-08-22 14:16:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Mariusz Wozniak" <m...@x...org> wrote:
> [...]
    > sobie wersje bez guzika, to nie znaczy, że Samsung zmałpował guzik od Appla.

    A może ATT dostało pierwszą wersję SII, bez guzika. Potem ta niedoróbke
    poprawiono i inni dostali już taką z guzikiem?
    Trzebaby sprawdzić daty premiery SII u różnych opów... :-)

  • 137. Data: 2014-08-22 14:41:34
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > A może ATT dostało pierwszą wersję SII, bez guzika. Potem ta niedoróbke
    > poprawiono i inni dostali już taką z guzikiem?
    > Trzebaby sprawdzić daty premiery SII u różnych opów... :-)

    Yhy...
    http://www.slashgear.com/samsungs-galaxy-s-ii-gets-g
    lowing-prototype-preview-video-10139132/

    X.

  • 138. Data: 2014-08-22 19:23:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mariusz Wozniak" <m...@x...org> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > Yhy...
    > http://www.slashgear.com/samsungs-galaxy-s-ii-gets-g
    lowing-prototype-preview-video-10139132/

    Ciekawe... Ktoś drążył temat?

    Jakiś powód musiał być że SII wyglądał inaczej w USA a inaczej w
    Europie/Azji...
    Może mechaniczny guzik był przedmiotem ochrony patentowej w USA?

  • 139. Data: 2014-08-22 19:37:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Europie/Azji...
    > Może mechaniczny guzik był przedmiotem ochrony patentowej w USA?

    Chyba jednak coś jest na rzeczy jeśli chodzi o patenty w USA:
    http://www.patentlyapple.com/patently-apple/2013/08/
    samsung-blurs-the-line-again-with-a-new-smartphone-d
    esign-with-an-apple-styled-home-button.html

  • 140. Data: 2014-08-23 12:21:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 16:48, Pszemol pisze:

    > I jaki to ma według Ciebie związek z tym co zamierzam sobie kupić?
    > Robisz błędne założenia, niestety...

    Gdybym Cie nie znał to nigdy nie ważyłbym się wysuwać tak daleko idących
    hipotez.

    > A może w kwestii sedna sprawy się wypowiesz?
    > Który smartfone ma dziś problemy z dobrym aparatem foto
    > albo czułością anteny czy dobrym wyświetlaczem?
    > Bo ja nie narzekam na żadne z tych rzeczy.

    Bardzo różnie z tym jest. Weźmy choćby takiego iPhone. Odwiedziła mnie
    kiedyś stara znajoma, posiadaczka takiego telefonu. Dobrze go
    obejrzałem, kolorowo, przejrzyście, płynnie. Jeden minus - w mojej
    Motoroli z klapką sygnał zasięgu sieci (Orange) na 3 kreski, natamiast
    na iPhone tylko czasem pojawiała się jedna. Tak że koleżanka chcąc
    zadzwonić musiała wychodzić z domu.. Pewnie nie uwierzysz - ale gdybym
    był zmuszony używać tego iPhona do rozmów, to mimo tych jego bajerów nie
    zamieniłbym się na swoją odrapaną Motorolę.

> [...]
    > sklepach* i w ten sposób forujesz błędne wyroki na temat ceny iPhone
    > w relacji do innych smartfonów dostępnych na rynku ale nie

    Tak prawdę mówiąc ten rynek w Polsce nigdy nie był zamknięty, zawsze
    Polak mógł kupić dowolny towar w świecie. A więc o czym my w ogóle
    gadamy.. Nie kupuję towarów za granicą tylko i wyłącznie z obawy o
    możliwość bezproblemowego wyegzekwowania warunków producenckiej (bądź
    rękojmi) gwarancji.

    > Nic nie poradzę na Twoje problemy z wyobraźnią :-)

    Wiem, akurat jeżeli chodzi o Apple to Ty nigdy nie będziesz miał żadnych
    wątpliwości.