  • 1. Data: 2011-11-08 10:18:08
    Temat: nowy multiroom
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jak zapowiadali n-ka wypuściła nowy multiroom z możliwością
    podłączenia do sześciu dekoderów.
    Jak można wyczytać z przecieków czy komunikatów, wspólna oferta
    c+ i n ma już się pojawić na przełomie 2011/2012.
    pozostaje pytanie, jak odbędzie się połączenie systemów.
    czy Francuzi pozostaną wierni obecnemu systemowi czy przekonają się
    do conax`a. jak conax to koniec spliterów...

  • 2. Data: 2011-11-08 10:34:47
    Temat: Re: nowy multiroom
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 08-11-2011 11:18, pawell32 pisze:
> [...]
    > czy Francuzi pozostaną wierni obecnemu systemowi czy przekonają się
    > do conax`a. jak conax to koniec spliterów...

    to jeszcze niech zejda z kwoty za aktywacje (100pln) i obowiazku wymiany
    dekodera nie turbo (250gb) na turbo (500gb) - kolejna stówa. "bo na nie
    turbo nie da sie uruchomic multiroomu". coz w grudniu konczy mi sie
    umowa, to zobaczymy co mi ciekawego zaproponuja. moze w ramach abo za
    100pln dorzuca anala ;]

  • 3. Data: 2011-11-08 10:44:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-08 11:34, K pisze:

> [...]
    > turbo nie da sie uruchomic multiroomu". coz w grudniu konczy mi sie
    > umowa, to zobaczymy co mi ciekawego zaproponuja. moze w ramach abo za

    nie sądzę, na "nie turbo" z tego co wnioskuje nie pójdzie soft, który
    obsługuje multiroom - za wolny.
    co do opłat i tak zrobili krok na przód, bo dodatkowy dekoder
    dają w uzyczenie, a nie sprzedają.