  • 1. Data: 2011-11-08 20:47:26
    Temat: Wielka prosba do kolegów z sdtv
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Zwracam się wielka prośbą do kolegów z sdtv o odblokowanie mnie na forum
    lub na ircu a jeśli się nie da chociaż na kanale #sat-digital-tv
    Motywacja jestem już zablokowany ponad 8 lat
    koledzy dajcie mi jeszcze jedną szanse
    plis proszę o to was koledzy z sdtv

    Pozdrawiam serdecznie
    kontakt wiadomy

  • 2. Data: 2011-11-08 20:57:50
    Temat: Re: Wielka prosba do kolegów z sdtv
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-08 21:47, Jacek Buda pisze:
> [...]
    > lub na ircu a jeśli się nie da chociaż na kanale #sat-digital-tv
    > Motywacja jestem już zablokowany ponad 8 lat

    Ja pierdole ty przyglupie znow z tym tekstem ?

  • 3. Data: 2011-11-08 21:03:12
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Dombczak <n...@d...net> napisał(a):

    > Ja pierdole ty przyglupie znow z tym tekstem ?

    A wiesz koleś ze to jest obrażanie i za to można siedzieć nie zyczę sobie
    takich słów kolego

  • 4. Data: 2011-11-09 05:05:58
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-08 22:03, Jacek Buda pisze:

    > A wiesz koleś ze to jest obrażanie i za to można siedzieć nie zyczę sobie
    > takich słów kolego

    Nie jestem twoim kolegom przyglupie i wypierdalaj z ta reklama na wies !

  • 5. Data: 2011-11-09 08:26:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie jestem twoim kolegom przyglupie i wypierdalaj z ta reklama na wies !

    Bez urazy ale Ty wychodzisz na większego jak myślisz, że to reklama. LOL

  • 6. Data: 2011-11-09 08:49:21
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 09-11-2011 09:26, BaX pisze:

    > Bez urazy ale Ty wychodzisz na większego jak myślisz, że to reklama. LOL

    wlasnie sie tak zastanawiam, czy w tym watku swoj trafil na swojego? tok
    myslenia i ton wypowiedzi dombczaka znam, ale ten drugi tez ma chyba
    swoje za uszami.

  • 7. Data: 2011-11-09 10:39:45
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-09 09:49, K pisze:

    > wlasnie sie tak zastanawiam, czy w tym watku swoj trafil na swojego? tok
    > myslenia i ton wypowiedzi dombczaka znam, ale ten drugi tez ma chyba
    > swoje za uszami.

    Facet rozsyla ten tekst od lat na grupy dyskusyjne i jest to krypto
    reklama tego serwisu.

    Wystarczy zerknac do archiwum ile razy ten spam poslal na rozne grupy.

  • 8. Data: 2011-11-09 12:21:03
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 8 Nov 2011 21:03:12 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >A wiesz koleś ze to jest obrażanie i za to można siedzieć

    O, czyżbyś był prezydentem RP? A to się Komorowski zdziwi.

    --
    Maciej Bójko

  • 9. Data: 2011-11-09 12:59:34
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > O, czyżbyś był prezydentem RP? A to się Komorowski zdziwi.

    He he
    Niech kolega Jerzy Dobczak przeczyta
    Artykuł 212 Kodeks karny
    Zmiana tematu jeszcze dziś wieczorem umotywuje i podam propozycje dla
    kolegów z sdtv

  • 10. Data: 2011-11-09 13:13:17
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 9 Nov 2011 12:59:34 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >He he
    >Niech kolega Jerzy Dobczak przeczyta
    >Artykuł 212 Kodeks karny

    Widzę, że nie odróżniasz pomówienia od zniewagi. W takim wypadku
    oczywistą obroną będzie choćby art. 213 kk.
    To raz. Dwa, nie masz żadnej realnej szansy na wyrok skazujący, tak
    jak nie miał ich Arek Buzdygan; wyrok skazujący na więzienie jest
    jeszcze mniej prawdopodobny.

    --
    Maciej Bójko