  • 1. Data: 2011-12-15 13:24:54
    Temat: numer ktorego nie ma
    Od: " Anna G" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Dzwonił ktoś z numeru (22)4927817 , ale jak na ten numer zadzwonić to nie ma
    takiego numeru.
    Jak to możliwe ?

    Pozdrawiam
    Anna G.
    http://kobieta.wzwiazku.netstrefa.pl/dziewczyna_winn
    a.html

  • 2. Data: 2011-12-15 17:48:58
    Temat: Re: numer ktorego nie ma
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-15 13:24:54 +0000, " Anna G" <a...@W...gazeta.pl> said:

    > Witam,
    >
    > Dzwonił ktoś z numeru (22)4927817 , ale jak na ten numer zadzwonić to nie ma
    > takiego numeru.
    > Jak to możliwe ?

    Bo numer wyświetlany nie musi mieć nic wspólnego z prawdą.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-12-18 02:00:45
    Od: rymas <r...@p...onet.pl>

    > Bo numer wyświetlany nie musi mieć nic wspólnego z prawdą.

    Istnieje też możliwość, że celowo lub omyłkowo brakuje w konfiguracji
    numeracji odpowiednich wpisów wykonanych przez operatorów
    telekomunikacyjnych lub firmy do jakiej należy centralka abonencka.
    Dość popularne wśród firm zajmujących się telemarketingiem jest
    działanie numerów tylko dla połączeń wychodzących..

    Łukasz

  • 4. Data: 2011-12-19 08:11:30
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Dec 2011 13:24:54 +0000 (UTC), " Anna G"
    <a...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Dzwonił ktoś z numeru (22)4927817 , ale jak na ten numer zadzwonić to nie ma
    >takiego numeru.
    >Jak to możliwe ?

    ja mialem taki numer w jedna strone. Mialem Neofon TP (voip) i kiedys
    cos poprzestawialem....Jak dzwonilem to numer sie wyswietlal po
    drugiej stronie - ten wlasciwy, poprawny. Jak ktos oddzwanial z linii
    TP to bylo "wybrany numer nie istnieje", od innych operatorow bylo
    odrzucenie. Po wyresetowaniu bramki i przywroceniu do ustawien
    fabrycznych i ponownym ustawienia - sytuacja zostala opanowana.
    Czasami "zaluje"

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-12-19 17:07:07
    Od: "vari" <v...@i...pl>

> [...]
    > odrzucenie. Po wyresetowaniu bramki i przywroceniu do ustawien
    > fabrycznych i ponownym ustawienia - sytuacja zostala opanowana.

    Wystarczy przekierować swój numer na nieistniejący numer (ale w istniejącym
    zakresie jakiejś centrali).
    Wtedy identyfikujemy się swoim numerem ale dzwoniacy do nas mają "nie ma
    takiego numeru".
    vari

  • 6. Data: 2011-12-19 17:45:01
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik " Anna G" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Dzwonił ktoś z numeru (22)4927817 , ale jak na ten numer zadzwonić to nie ma
    > takiego numeru.
    > Jak to możliwe ?

    Bramka voip skonfigurowana np. z voipdiscount, a na voipdiscount
    przyporządkowany i zweryfikowany kiedyś numer stacjonarny. Numer moze byc już
    dawno nieaktywny, a bramka będzie się dalej przedstawiać tym numerem dopóki nie
    zmienisz ustawień. Gdy spróbujesz zadzwonić na ten numer, usłyszysz: "nie ma
    takiego numeru"

    Działa, sprawdzone.

  • 7. Data: 2011-12-20 13:40:48
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik vari napisał:

> [...]
    > zakresie jakiejś centrali).
    > Wtedy identyfikujemy się swoim numerem ale dzwoniacy do nas mają "nie ma

    Ból będzie gdy numer zaistnieje :-). Jedynym zabezpieczeniem przed w/w
    ewentualnością jest chyba zanabycie jakiegoś prepaida komórkowego o
    odległym ostatecznym terminie aktywacji i nieaktywowanie go.

    Przemek

  • 8. Data: 2011-12-20 20:15:48
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Gru, 14:40, Przemysław Kowalik pisze...

    > Ból będzie gdy numer zaistnieje :-). Jedynym zabezpieczeniem przed w/w
    > ewentualnością jest chyba zanabycie jakiegoś prepaida komórkowego o
    > odległym ostatecznym terminie aktywacji i nieaktywowanie go.

    Można też ratować się przekierowaniem na 22 805 9303.

    Ircys

  • 9. Data: 2011-12-20 22:26:04
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 20 Gru, 14:40, Przemysław Kowalik pisze...

    > Można też ratować się przekierowaniem na 22 805 9303.

    Co to?

    Przemek

  • 10. Data: 2011-12-21 07:27:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Co to?

    Od 01 do bodajże 13 parę fajnych komunikatów. Uwaga niektóre zaliczają
    połączenie!