  • 1. Data: 2015-07-19 19:45:44
    Temat: obudowa z wieloma zatokami 5 1/4
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Szukam i szukam i jakoś nic sensownego nie mogę znaleźć. Interesuje mnie
    obudowa z 4-8 zatokami 5 1/4", najlepiej *bez* zatok 3 1/2". Czyli
    pudło, w które będę mógł wpakować jak najwięcej własnych backplane
    pasujące do 5 1/4". Znacie jakiś model możliwie blisko pasujący do ww.
    opisu?

    JaceK

  • 2. Data: 2015-07-19 20:15:53
    Temat: Re: obudowa z wieloma zatokami 5 1/4
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może trzeba w wyszukiwaniu dopisac słowo "serwerowa"
    jak w ten sposób kupiłem sobie obudowe z 8x5,25...

  • 3. Data: 2015-07-19 22:17:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote in message
    .com...
> [...]
    > które będę mógł wpakować jak najwięcej własnych backplane pasujące do 5 1/4".
    > Znacie jakiś model możliwie blisko pasujący do ww. opisu?

    antec 1200 v3
    antec 902
    silverstone raven
    lian li PC-D666 ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2015-07-20 13:29:41
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >które będę mógł wpakować jak najwięcej własnych backplane pasujące do 5
    >1/4". Znacie jakiś model możliwie blisko pasujący do ww. opisu?

    Nie wiem co budujesz, ale ostatnio tez mędrkowałem nad czymś na podobna
    ilość dysków i padło na klatkę od serwera HP na 4 dyski + kontroler HP P410
    idzie to podpasować do miejsca na 3 kieszenie 5.25.

    Są gotowe rozwiązania ICY-BOX kieszeń Hot-swap na 5 szt. 3,5 calowych dysków
    w miejscu 3 napędów 5.25 - wtedy jakakolwiek obudowa.

    Jeszcze miałem na tapecie polkę dyskową della DM1000 na 15 dysków SAS/SATA
    ale za duży prądożerca. na eaby dostępna za kilkaset pln.

    Widziałem na alledrogo obudowę RACK która miała 6 zatok 5.25 2x po 3 w
    poziomie

    Buniek