  • 91. Data: 2017-01-26 03:57:05
    Temat: Re: odbior AM
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:slrno8ih4e.lj4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Wnosek z tego taki, że i z gniotów bywa pożytek.

    Za duże ryzyko pokaleczenia "oka"...
    Prędzej piec jakiś, póki jeszcze papierem napalić można...

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 92. Data: 2017-01-26 10:24:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Ja rozumiem, że nie taniocha, ale, AŻ TAK BARDZO? Żebym nie mógł
    > kupić 2 TG72 alias ADP672? 3xTG5... przecież kupowałem takowe
    > i jakoś nie poszło na to pół pensji! Ceny za TG5 pamiętam wręcz
    > groszowe prawie.

    To się zaczęło zmieniać dopiero gdzieś w połowie lat siedemdziesiątych,
    kiedy u nas opanowano technologię rzeźbienia w krzemie. Wcześniej
    rzeczywistość wyglądała odmiennie.

    --
    Jarek