  • 21. Data: 2015-05-06 19:07:39
    Temat: Re: okienkowy komparator rezystancji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-05-06 o 15:36, J.F. pisze:

    >1 pomiar na sekundę, OIDP tyle Metex daje. Może to działa. U mnie
    >transmisja zrywała się z niewiadomych przyczyn po kilkunastu,
    >kilkudziesięciu minutach pracy. Sprawdzone na kilku różnych tanich
    >ustrojstwach.

    Zdarzalo mi sie rejestrowac cos przez cala noc, ale faktycznie niebyt
    szybko.

    J.

  • 22. Data: 2015-05-06 20:28:00
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 19:07, J.F. pisze:

    > Zdarzalo mi sie rejestrowac cos przez cala noc, ale faktycznie niebyt
    > szybko.

    Może tu jest pies pogrzebany, poza tym Metex nie był specjalnie
    zaawansowany pod względem współpracy z PC.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 23. Data: 2015-05-06 21:33:10
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-05-06 o 18:14, Michał pisze:

    > A ja mam inne doświadczenia. Przy transmisjach, które wymagają szybkich
    > czasów reakcji i szybkich transmisji lepiej sprawdza się tani konwerter
    > oparty na Prolificu PL2302. Konwerter na FT232 sprawował się dużo gorzej.

    Nie wiem o jak szybkich mówisz. Ja do swoich urządzeń daję FT230XS-R za
    7 zł. Ciągła transmisja z prędkością 115 kbps kilka razy na sekundę w
    tym bloki danych rzędu kilku kB. Nie ma problemu z transmisją. Nie wiem
    czemu fabryczne przejściówki miałyby działać gorzej.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2015-05-06 23:46:10
    Od: Michał <m...@f...pl>

    W dniu 06.05.2015 o 21:33, Mario pisze:
> [...]
    > tym bloki danych rzędu kilku kB. Nie ma problemu z transmisją. Nie wiem
    > czemu fabryczne przejściówki miałyby działać gorzej.

    W projekcie o którym pisałem używam 115200, komunikacja typ
    pytanie-odpowiedź. Tu ma znaczenie czas odpowiedzi.
    W drugim projekcje używam 961kbps i transmisja zbliżona do modbusa
    prawie non-stop.

    W obu podobne zjawisko.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał Smolnik

  • 25. Data: 2015-05-07 05:25:17
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik j...@g...com napisał:
    > ten CHY41R to jest już prawie to.
    > Tylko on mierzy nie rezystancję a impedancję - nie mam doświadczenia by wiedzieć
    na ile te dwie wielkości będą się różnic dla wyrobów typu potencjometr (węglowy oraz
    cermetowy)
    > Janusz

    Przy 120Hz? Nie za bardzo.

  • 26. Data: 2015-05-07 21:39:41
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Witam. Poszukuję wielozakresowego miernika rezystancji (około 200omów do 100
    Mom)
    z funkcja sygnalizacji (dźwiękowej?) przekroczenia zadanych granic
    ustawionych w % wartości mierzonej lub w omach. Dużo mierników ma podane w

    W średniowieczu selekcję oporników robiło się miernikiem analogowym, ze
    wskazówką. Pisakiem na szybce znaczyłeś zakres w którym ma się mieścić i do
    roboty zaganiałeś praktykantów. Wadą jest brak efektów akustycznych.
    Wojtek