  • 1. Data: 2009-07-31 16:14:28
    Temat: [oph] Latajacy akrobaci...
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..Patty Wagstaff i Skip Stewart.

    Kocham te robote!!! :D

    http://onephoto.net/?id=598519

  • 2. Data: 2009-07-31 18:20:07
    Temat: Re: [oph] Latajacy akrobaci...
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 31.07.2009 18:14, Mike Alpha pisze:
    > ..Patty Wagstaff i Skip Stewart.
    >
    > Kocham te robote!!! :D
    >
    > http://onephoto.net/?id=598519

    Fotka fajna, ale z saturacja gosc pojechal na maksa.
    Kolory sa tak przepalone, ze gina wszelkie szczegoly.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 3. Data: 2009-07-31 19:06:07
    Od: FD <f...@o...pl>

    T.M.F. pisze:

    > Fotka fajna, ale z saturacja gosc pojechal na maksa.
    > Kolory sa tak przepalone, ze gina wszelkie szczegoly.

    lol

  • 4. Data: 2009-07-31 19:51:48
    Temat: Re: Latajacy akrobaci...
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Jul., 18:14, "Mike Alpha" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > ..Patty Wagstaff i Skip Stewart.
    >
    > Kocham te robote!!! :D
    >
    > http://onephoto.net/?id=598519

    a w czym siedziales?
    tez w extrze ?

  • 5. Data: 2009-07-31 20:57:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:

    > Fotka fajna, ale z saturacja gosc pojechal na maksa.
    > Kolory sa tak przepalone, ze gina wszelkie szczegoly.

    przesadzasz... i to grubo

    kolory są pojechane ale do tych ultra kolorowych latawek super pasują.

  • 6. Data: 2009-07-31 22:08:17
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > http://onephoto.net/?id=598519

    O bosz!
    One się palo! I napewno zaraz spadno!

    ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 7. Data: 2009-08-01 04:56:19
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    W Polskiej miłości do 'krytyki wszystkiego' przekroczyłeś właśnie granice
    absurdu.
    I dobrego smaku.
    A fotka genialna.

    Pzdr, MW

  • 8. Data: 2009-08-01 08:01:22
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 31 Jul., 22:57, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > przesadzasz... i to grubo
    >
    > kolory są pojechane ale do tych ultra kolorowych latawek super pasują.

    zrobienie takich zdjec jest technicznie trudne.
    w kabinie masz ciasno , aparat i to sporych rozmiarow przeszdza ,
    swoboda ruchowa niewielka , zdjecie przez owiewke .czas na wykonanie
    zdjecia to rzad sekundy moze czasam sekund. i do tego wstrzasy ,
    przecienie. w takich samolocikach nie jest tak spokojnie jak w
    pasazerskim.

    w tej formie zdjecie wyglada tak jakby byl przygotowane na okladke
    czasopisma , czyli o nieco przejaskrawionych barwach zeby przykloc
    uwage.

    Mnie sie podoba ze wzgledu na niecodziennosc sytuacji jaka ukazuje , a
    ta kompensuje pewne odchylki od normy ktorych moznaby sie dopatrzec w
    obrobce zdjecia.

  • 9. Data: 2009-08-01 08:38:29
    Od: Olek <o...@u...eu>

    T.M.F. wrote:

    > Fotka fajna, ale z saturacja gosc pojechal na maksa.
    > Kolory sa tak przepalone, ze gina wszelkie szczegoly.

    witajcie polska mentalność... a zdjęcia rewelacyjne, Tobie pewnie żal
    dupe ścisnął :)

  • 10. Data: 2009-08-01 09:39:33
    Od: "Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

    > w tej formie zdjecie wyglada tak jakby byl przygotowane na okladke
    > czasopisma , czyli o nieco przejaskrawionych barwach zeby przykloc
    > uwage.

    Dokladnie tak jak piszesz :)
    Po pierwsze to bylo poranne, niskie swiatlo, ktore bylo jaskrawe i ostre.
    Po drugie wlasnie specjalnie potraktowalem je wiecej niz zwykle saturacja,
    zeby wygladalo tak cukierkowo na okladce. W tych samych celach zakladalem
    kiedyc do aparatu slajd zwany Velvia, ale nie wiem, kto to jeszcze pamieta ;)
    Velvia miala wypasiona saturacje. Provia byla bardziej naturalna.