  • 1. Data: 2009-01-10 21:26:15
    Temat: opony...
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej, ;)

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    na razie nie ma stresu, ale na sezon pewnie będę chciał kupić dwie opony
    do SenNej (Jawa 175 '58) w rozmiarze 16-3.00 i 16-3.25.
    Podpowiedzcie, jakiej firmy szukać, bo nie mam zielonego pojęcia... ;)

    Do krótkich i nieco dalszych wypadów "za miasto" w ładną pogodę, może
    czasem niezbyt długa trasa, na pewno nie na codzienną tułaczkę. ;)

    Dzięki z góry!

    --
    (Po)zdrówka! falco
    ...sen na Jawie... SenNa Jawa...

    fKG - serwis reklama PL cała
    _____________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 2. Data: 2009-01-11 21:38:31
    Temat: Re: opony...
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    falco napisał(a):
> [...]
    > do SenNej (Jawa 175 '58) w rozmiarze 16-3.00 i 16-3.25.
    > Podpowiedzcie, jakiej firmy szukać, bo nie mam zielonego pojęcia... ;)

    No ja bym szukal u zrodla, czyli u Pepikow. Dawniej Barum, teraz (chyba)
    Mitas.

    > Do krótkich i nieco dalszych wypadów "za miasto" w ładną pogodę, może
    > czasem niezbyt długa trasa, na pewno nie na codzienną tułaczkę. ;)

    To byl motor uniwersalny, wiec i opony beda uniwersalne ;)

  • 3. Data: 2009-01-11 21:44:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > No ja bym szukal u zrodla, czyli u Pepikow. Dawniej Barum, teraz (chyba)
    > Mitas.

    Mitasy właśnie znalazłem oraz jakieś japońskie, ale teraz nie znajdę
    ogłoszenia.

    > To byl motor uniwersalny, wiec i opony beda uniwersalne ;)

    hehehe, dzięki za uniwersalne wskazówki ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V