  • 1. Data: 2009-01-10 20:31:01
    Temat: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hej, ;)

    jak co roku ruszamy Garbusami w ogromniastej paradzie WOśP po Wawie,
    ponieważ także w tym roku ma być z nami grupa motocyklistów, mam
    nadzieję, że ktoś z Grupowiczów też się pojawi... ;)

    Spotkanie o 10:00 na Placu Teatralnym (na parkingu pod Teatrem Wielkim).

    Parada, po Wawie od 11 do 13, potem do ok. 16:00 będzie kwesta na rzecz
    Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na Rynku Nowego Miasta.

    Start 11:00.
    Plac Teatralny,
    Ulica Senatorska,
    Ulica Wierzbowa,
    Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego,
    Ulica Królewska,
    Plac Grzybowski,
    Ulica Twarda,
    Ulica Emilii Plater,
    Aleje Jerozolimskie,
    Ulica Marszałkowska,
    Plac Konstytucji (nawrót),
    Ulica Marszałkowska,
    Aleje Jerozolimskie,
    Ulica Nowy Świat,
    Plac Trzech Krzyży (nawrót),
    Ulica Nowy Świat,
    Ulica Krakowskie Przedmieście,
    Ulica Miodowa,
    Plac Krasińskich,
    Ulica Bonifraterska,
    Ulica Konwiktorska,
    Ulica Zakroczymska,
    Ulica Wójtowska,
    Ulica Przyrynek
    Rynek Nowego Miasta (postój)

    dozo! na szlaku! ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    ...sen na Jawie... SenNa Jawa...

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 2. Data: 2009-01-10 20:48:16
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hej, ;)
    > jak co roku ruszamy Garbusami w ogromniastej paradzie WOśP po Wawie,

    Nudy. Może i ja tak lekko OT.
    Ciekawi mnie czy Owsiak żyje z tej orkiestry? Tak wogóle z czego i na jakim
    poziomie sobie żyje? Jak dla mnie cała ta orkiestra to lekkie OT. To odwrócenie
    uwagi od innych istotnych spraw. Pewnie nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale
    te 20 czy nawet 50 milionów złotych zbieranych przez orkiestrę, to w porównaniu
    z finansami państwa jest jak ziarnko maku. Dla budżetu takiego państwa jak
    Polska, wydanie dodatkowych, powiedzmy 100 czy 200 milionów złotych na sprzęt
    dla dzieci z chorobą nowotworową, to jest jak dla mnie na fajki. Robi sie
    wielkie halo ze zbiórek, Owsiaka, sztabu WOŚP, serduszek, gadżetów. Tak naprawdę
    to całe zbieranie, proces tego zbierania, więcej kosztuje niż zbiera pieniędzy.
    Policzcie tylko czas antenowy TV publicznej na obu kanałach. Kilka godzin w dniu
    zbiórki, potem kikadziesiąt informacji w najlepszych czasach antenowych, w
    wiadomościach, serwisach informacyjnych, gdzie za minutę reklamy trzeba płacić
    kilkaset tysięcy złotych. Mało tego: potem przez kilka miesięcy kupę programów
    poświęconych zbiórkom, wywiady, pierdoły i znowu marnotrawienie czasu antenowego
    TV. A wystarczyłoby, żeby Ministerstwo Finansów kupiło ten jebany sprzęt dla
    biednych dzieci. Dla MF to betka. Nie kupi? Opcja nr 2: TV publiczna oddaje kasę
    z iluś tam bloków reklamowych - kasy jest dużo więcej niż z całej zbiórki WOŚP.
    Plusy? Nie trzeba pracy całych sztabów WOŚP, mniej pijanych małolatów z
    puszkami - kupę widuję takich co roku, naćpanych, najebanych w centrum miast;
    mniej napadów na dzieci zbierające kasę, mniej kradzieży kasy z puszek, mniej
    nieuczciwych liczących kasę, mniej ludzi, któzy żyją z orkiestry. I tu znowu
    pytanie: z czego żyje Owsiak? Takie lekkie OT na wieczór:-)

    --
    McGregor

  • 3. Data: 2009-01-10 20:57:15
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hej, ;)

    Aha i jeszcze jedno: pewnie wszyscy wiedzą, że sprzęt który WOŚP kupiła w latach
    ubiegłych został przekazany do publicznych placówek słuzby zdrowia. Nie wszyscy
    jednak wiedzą, że sporo takich placówek zostało zamkniętych za długi,
    zlikwidowanych, a sprzęt, łącznie z tym darowanym przez orkiestrę - zajęty przez
    komorników. Niezłe nie? :-)

    --
    McGregor

  • 4. Data: 2009-01-10 21:56:59
    Temat: Re: [OT][Totalny OT]
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    McGregor wrote:
    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.

    1) Mój dzieciak pierwsze godziny życia spędził otoczony sprzętem z
    serduszkami,
    2) W porównaniu z budżetem Min. Zdrowia kasa z Orkiestry to kropla w
    morzu, ale jak się przejdziesz na oddział neonatologii w Poznaniu,
    (ul. Polna) i popatrzysz na sprzęt to wydaje się że jest odwrotnie.

    Ze względu na powyższe mają moją wdzięczność i szacunek choćby
    nawet Owsiak jeździł Maybahem ;)

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 5. Data: 2009-01-10 22:32:37
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "McGregor" ale pociska pierdoły jak zwykły grześ:

    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.
    > Ciekawi mnie czy Owsiak żyje z tej orkiestry? Tak wogóle z czego i na
    > jakim poziomie sobie żyje? Jak dla mnie cała ta orkiestra to lekkie OT. To
    > odwrócenie ... bez żalu ciach!

    Jak czytam takie coś, to śmiać misie chce. Nie dlatego, że ktoś jest
    przeciw, grosza do kapelusza nie wrzuci - jego prawo i wybór! Ale jak czytam
    to po raz kolejny, tekst, który krąży po innych grupach w niewiele
    zmienionej formie i jeszcze ten odgrzany kotlet próbuje podać jako danie
    własne kucharza. No, nie! Facet, wymyśl coś od siebie, bo nawet w krytyce,
    co każdemu matołowi przychodzi lekka ręką, jesteś wtórny.

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2009-01-11 00:34:06
    Od: Arni <a...@n...spam>

    McGregor pisze:

    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.
    > Ciekawi mnie czy Owsiak żyje z tej orkiestry?
    <ciach całe wypociny>

    zapytaj Owsiaka, to nie jest temat na tą grupe i jest mocno OT.
    Reszty tez nie bede komentowal, nie chcesz to nie dawaj, nie bierz
    udziału. To jest akcja dobrowolna

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-01-11 08:15:22
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    > zlikwidowanych, a sprzęt, łącznie z tym darowanym przez orkiestrę - zajęty przez

    Komorników nasłał Owsiak?

    Na marginesie - jebie mnie ile Owsiak zarabia na tej całej orkiestrze. Jeśli
    w ten sposób uratował chociaż jedno życie (a osobiście wiem , że tak), to
    już jest lepszy niż to stado smutnych kutasin które zajmują się wyliczaniem
    ile to cały naród traci na orkiestrze, a potem bez żadnego skrępowania
    korzystają w szpitalach ze sprzętu z serduszkiem.

    Kup sobie koszulkę: "Nie daję na WOŚP". Albo: "Owsiak mnie okradł". Będziesz
    gość.

    Pomijając wszystko inne, to temat na forum onetu albo do radyja, nie na tą
    grupę.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 8. Data: 2009-01-11 08:19:40
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako danie własne kucharza. No, nie! Facet, wymyśl coś od siebie, bo
    > nawet w krytyce, co każdemu matołowi przychodzi lekka ręką, jesteś

    Smiej się. I dawaj kase. Twój wybór. Kotlet należy do mnie.

    --
    McGregor

  • 9. Data: 2009-01-11 08:22:54
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkc9qm$ek5$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Będziesz gość.
    > Pomijając wszystko inne, to temat na forum onetu albo do radyja, nie na

    Dla mnie to Wasze opinie to RADYJO. Niestety. Ale cóż, mozna jeździć w moherze
    pod kaskiem i kase dawać byle baranowi, który tylko umie ją wyciągać...

    --
    McGregor

  • 10. Data: 2009-01-11 08:35:02
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    > pod kaskiem i kase dawać byle baranowi, który tylko umie ją wyciągać...

    Powiedz mi bucu, byłeś kiedyś na OIOMie noworodków z własnym dzieckiem?
    Jeśli nie byłeś to możesz się porządnie schylić, wsadzić sobie łeb do dupy i
    tam głosić swoją prawdę objawioną. Gwarantuję ci, że choćbyś nie wiem jakim
    mądralą i twardzielem był teraz, jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji
    (czego ci nie życzę, nikomu nie życzę) to rura ci zmięknie.

    I pytanie zasadnicze: co TY osobiście zrobiłeś dla tych dzieciaków, którym
    sprzęt orkiestry ratuje życie? No? Chyba znam odpowiedź.
    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |