  • 1. Data: 2023-07-01 07:54:35
    Temat: opony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Gdzie teraz mozna kupic opony w sklepie od reki?
    Wroclaw mnie interesuje.

    Dawniej bym pojechal w ciemno do norauto, ale juz nie ma ...

    J.

  • 2. Data: 2023-07-01 09:47:43
    Temat: Re: opony
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.07.2023 o 07:54, J.F pisze:

    > Gdzie teraz mozna kupic opony w sklepie od reki?
    > Wroclaw mnie interesuje.
    >
    > Dawniej bym pojechal w ciemno do norauto, ale juz nie ma ...

    Wejdź na Allegro, ustaw Wrocław, znajdź opony i sprawdź "odbiór osobisty" :]

    Darmowa baza adresowa :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-01 09:50:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 07:54 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Gdzie teraz mozna kupic opony w sklepie od reki?
    > Wroclaw mnie interesuje.
    >
    > Dawniej bym pojechal w ciemno do norauto, ale juz nie ma ...

    Oponeo dostarcza do wskazanego warsztatu. W tygodniu dostawa czasami w ten
    sam dzień - zamawiasz rano na stronie, po południu montujesz w warsztacie.

    TG

  • 4. Data: 2023-07-03 11:14:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 01 Jul 2023 09:50:35 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Oponeo dostarcza do wskazanego warsztatu. W tygodniu dostawa czasami w ten
    > sam dzień - zamawiasz rano na stronie, po południu montujesz w warsztacie.

    A ja chcialem zmienic w sobotę rano, bo jezdzic na dojazdówce głupio.

    Z Bydgoszczy do Wroclawia w 4h raczej nie zajadą - tzn na przejazd w
    sam raz, ale nie wyślą przeciez transportu z jedną oponą.
    Nie wiem - mają jakies regionalne składy?

    We wrocku byla jakas duza firma internetowa, ale czy jeszcze jeszcze
    jest i czy w soboty pracują ..

    Na szczescie sie okazalo, ze debice nawigator to popularny model i
    dwoch gumiarzy po sąsiedzku ma

    Przy okazji mala historia:
    -w okolicy tory przerabiaja, a w oponie znalazlem duzą srubę ...
    jak w ogole opona te sruby lapie, wydaje się ze trudno tak ustawic
    przypadkowo.

    -gdyby nie odgłosy dziwne, to móglbym sie nie zorientowac, a opona
    płaska kompletnie. Trzeba jednak być wyczulonym na nieprawidlowosci.

    -zmieniam kolo ... deszczyk zaczyna kropic. Na szczescie tak
    ostrzegawczo.

    -sruby odkrecilem, a kolo nie chce zejsc. trzyma na piascie.
    akurat sporo narzedzi w bagazniku miałem, ale mlotka nie ...

    -przypomniałem sobie, ze assistance mam ... "pan ma wersje midi,
    ona kół nie obejmuje" ...

    -wkrecilem troche sruby, zrobilem pare metrow do przodu i do tylu
    z hamowaniami ostrymi ... powolutku puszczało, bardzo powolutku

    -opel ma ch**** podnosnik. Zwykły rombowy, ale korba do d4.

    -przy okazji wypatrzylem we wnece na kolo plastikowy pierscien na dnie
    ... tam chyba pełne koło wejdzie. po cholerę dojazdówka?

    Bez młota nie robota - zapamietac na przyszłość.

    No i znow mi sie przypomniało ze kiedy miałem spray do opon,
    a moze zestaw naprawczy z gumym sznurem sobie kupic ...

    J.

  • 5. Data: 2023-07-03 12:34:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.07.2023 o 11:14, J.F pisze:
    > -wkrecilem troche sruby, zrobilem pare metrow do przodu i do tylu
    > z hamowaniami ostrymi ... powolutku puszczało, bardzo powolutku

    Może trzeba było rozbujać na boki? O drifcie nie wspomnę.

    Robert

  • 6. Data: 2023-07-03 12:36:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.07.2023 o 11:14, J.F pisze:
    > -sruby odkrecilem, a kolo nie chce zejsc. trzyma na piascie.
    > akurat sporo narzedzi w bagazniku miałem, ale mlotka nie ...
    Przecież to wystarczy kopnąć w oponę nogą piętą żeby się ruszyła na
    piaście, oczywiście nie za mocno żeby auto z podnośnika nie spadło,
    można w razie W zostawić koło z poluzowanymi śrubami i wtedy kopać do
    skutku.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-07-03 13:52:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 12:36:42 +0200, Janusz wrote:
    > Przecież to wystarczy kopnąć w oponę nogą piętą żeby się ruszyła na
    > piaście,

    O zewnątrz, czy od wewnątrz?

    > oczywiście nie za mocno żeby auto z podnośnika nie spadło,

    O widzisz.
    A poniewaz nie wiadomo, kiedy spadnie wiec delikatnie kopiemy
    i nie schodzi :-)

    > można w razie W zostawić koło z poluzowanymi śrubami i wtedy kopać do
    > skutku.

    Nie pomoglo.
    Moze za słabo kopalem, moze za krotko ...

    J.

  • 8. Data: 2023-07-03 13:53:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 12:34:13 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Może trzeba było rozbujać na boki?

    Nie pomagalo.

    > O drifcie nie wspomnę.

    Drift na flaku? Nie probowałem.

    J.

  • 9. Data: 2023-07-03 15:31:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 3.07.2023 o 13:52, J.F pisze:

    > O zewnątrz, czy od wewnątrz?
    Nie no z zewnątrz, do srodka, najlepiej pod nadkolem.

    > O widzisz.
    > A poniewaz nie wiadomo, kiedy spadnie wiec delikatnie kopiemy
    > i nie schodzi :-)
    Bywa.

    > Nie pomoglo.
    > Moze za słabo kopalem, moze za krotko ...
    Pewnie za słabo, to musi zejść.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2023-07-03 17:14:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.07.2023 o 11:14, J.F pisze:

    > -w okolicy tory przerabiaja, a w oponie znalazlem duzą srubę ...
    > jak w ogole opona te sruby lapie, wydaje się ze trudno tak ustawic
    > przypadkowo.

    Bo nie myślisz. Jeśli śruba leży płasko z gwintem skierowanym do
    jadącego to nie wlezie. Jak leży odwrotnie, to najazd na łeb śruby
    powoduje podniesienie części z gwintem i wtedy ładnie się wbija :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>