  • 1. Data: 2009-07-21 18:06:35
    Temat: optymalna ogniskowa - ankieta :-D
    Od: mater <m...@m...pl>

    Nudzilem sie... ;-)
    Stworzylem ankiete o tematyce foto :)
    Bede wdzieczny za udzial w niej jak najwiekszej liczby osob!

    Oczywiscie opublikuje wyniki!!

    http://e-ankieta.org/index2.php?sid=61498&lang=pl

    Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy
    foto... ;)

    mater

  • 2. Data: 2009-07-21 18:18:47
    Temat: Re: optymalna ogniskowa - ankieta :-D
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 21 Lip, 20:06, mater <m...@m...pl> wrote:
    > Nudzilem sie... ;-)
    >
    > Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy
    > foto... ;)
    >
    > mater

    Dalem 35mm,24mm, no i 50-siatke. Bo mam to we krwi.
    StaM

  • 3. Data: 2009-07-21 18:19:26
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy
    > foto... ;)
    >
    > mater

    oddałem swój głos :)

    pzdr
    DArs

  • 4. Data: 2009-07-21 19:50:58
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    mater wrote:
    > Nudzilem sie... ;-)
    > Stworzylem ankiete o tematyce foto :)
    > Bede wdzieczny za udzial w niej jak najwiekszej liczby osob!
    >
    > Oczywiscie opublikuje wyniki!!

    Wiesz... z lustrzanką można zabrać dwa obiektywy. Można też zooma. W ani
    jednym przypadku nie odpowiedziałbym tak jak dałeś w opcjach.

    > Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy
    > foto... ;)

    Polecam program exposure plot. Daje wyniki z tego co się naprawdę używa :)

    d.

  • 5. Data: 2009-07-22 00:46:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze mater:

    > Nudzilem sie... ;-)
    > Stworzylem ankiete o tematyce foto :)
    > Bede wdzieczny za udzial w niej jak najwiekszej liczby osob!

> [...]

    24,50,50.

  • 6. Data: 2009-07-22 01:29:11
    Od: Rob <t...@b...pl>

    mater pisze:

    > http://e-ankieta.org/index2.php?sid=61498&lang=pl

    a kiedy będą wyniki? :)

  • 7. Data: 2009-07-22 05:01:30
    Od: M <m...@i...pl>

    > a kiedy będą wyniki? :)

    I dlaczego nie ma obiektywu 40-42mm?
    gdyby byl to bym oddal glos :)

  • 8. Data: 2009-07-22 06:05:15
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 20:06, mater <m...@m...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://e-ankieta.org/index2.php?sid=61498&lang=pl
    >
    > Mysle, ze wyniki moga byc interesujace dla wielu z odwiedzajacych grupy

    dzisaiaj chyba z 70 % fotografujacych a chyb wiece uzywa zoomow.

    nie pamietam kiedy widzialem aparat ze stalka po raz ostatni na ulicy.

    ddlaczego nie pytasz o zakrez soomow

    od chocby w tej ankiecie podac dolna i gorna granice jakiej sie
    uzywa ?

  • 9. Data: 2009-07-22 10:35:52
    Od: Rob <t...@b...pl>

    XX YY pisze:
    > ddlaczego nie pytasz o zakrez soomow
    >
    > od chocby w tej ankiecie podac dolna i gorna granice jakiej sie
    > uzywa ?

    bo to jest ankieta dla elyty, która tylko stałek używa :D

  • 10. Data: 2009-07-22 19:48:11
    Od: mater <m...@m...pl>

    dominik wrote:
    > Wiesz... z lustrzanką można zabrać dwa obiektywy. Można też zooma.

    A kto pisze, ze nie mozna?

    Ankieta jednak dotyczyla konkretnej sytuacji:
    "Jesli moglbys zabrac tylko jeden obiektyw staloogniskowy, to jaki
    zabierzesz w trzech roznych przypadkach?"

    Ankieta wiec bada zachowanie fotografa amatora przy podejmowaniu wcale
    nie latwej decyzji... ;)

    Wiesz... zadna sztuka zapakowac po prostu 18-200, albo cos w ten
    desen... ;-P
    Ehhh... nowe i tanie technologie rozpiescily wspolczenych amatorow... ;)

    > W ani
    > jednym przypadku nie odpowiedziałbym tak jak dałeś w opcjach.

    Wybacz, ale nie bede plakal, ze nie wziales udzialu w ankiecie.
    To miala byc dobra zabawa i tyle ;)

    > Polecam program exposure plot. Daje wyniki z tego co się naprawdę używa :)

    Widze, ze calkowicie nie zrozumiales idei...
    Nie chcialem wiedziec, jakiej ogniskowej najczesciej uzywam, lecz jaka
    ogniskowa jest uwazana za optymalna (w danych sytuacjach) przez
    wiekszosc amatorow fotografii.

    Przeczesywanie programem wlasnego katalogu z fotkami nie da odpowiedzi
    na to pytanie... ;-)

    mater