  • 1. Data: 2009-07-28 12:31:10
    Temat: oscyloskop goldstar os-3060 i RS232
    Od: mlaskajacy jarek <m...@g...com>

    Witam
    Czy ktorys z szanownych grupowiczow mial przyjemnosc pracy z
    oscyloskopem goldstar os-3060 ?

    Sprawa wyglada tak: w manualu znalazlem polecenia ktore nalezy wyslac
    na RS232 aby mozliwy byl odczyt danych z oscyloskopu. Wysylam lancuch
    znakow sprawdzajacych komunikacje z OS i otrzymuje odpowiedz mowiaca
    ze komunikacja jest prawidlowa. Wyzwalam OS, na ekranie pojawia sie
    przebieg wiec wysylam polecenie odczytania danych z oscyloskopu.
    Dostaje linie ciagla. Wyzwalam wiec ponownie OS, na ekranie dostaje
    kolejny (inny) przebieg wiec wysylam polecenie czytania danych i na
    komputer odbieram poprzedni przebieg. Wyglada to tak ze moge odczytac
    z oscyloskopu dane pod warunkiem ponownego wyzwolenia oscyloskopu.
    Problem taki ze jesli mam jedno wyzwolenie to ok ale jesli chce jakis
    sygnal ustednic 256 razy to moge go odczytac po kolejnych 256
    wyzwoleniach.

    Czy ktos moze mial przyjemnosc pracy z tym modelem i/lub ewentualnie
    pisal kiedys sofcik umozliwiajacy komunikacje przez RS232 ??

    Dzieki za wszelkie sugestie

  • 2. Data: 2009-07-28 18:17:00
    Temat: Re: oscyloskop goldstar os-3060 i RS232
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Uzytkownik "mlaskajacy jarek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...

    > Problem taki ze jesli mam jedno wyzwolenie to ok ale jesli chce jakis
    > sygnal ustednic 256 razy to moge go odczytac po kolejnych 256
    > wyzwoleniach.

    Moze to jakis blad w programie jednak, bo poszly trzy wyzwolenia na grupe.

    --
    Irokez