  • 61. Data: 2010-05-19 10:17:00
    Temat: Re: oscyloskop - jaki wybra? pierwszy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 May 2010, Andrzej Kamieniecki wrote:

    > o to, że przy matrycy CCD jest ten sam przetwornik ADC dla każdej próbki
    > i przynajmniej jeden strup z głowy.

    Hm... a mi się widzi, że co najmniej przy kilku modelach aparatów
    jednym z elementów poddawanych krytyce były "wzorki" wynikłe
    właśnie z faktu równoległego przetwarzania w 2 lub 4 torach.
    Celem "zwiększenia fps" oczywiście.

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2010-05-19 10:41:43
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > jednym z elementów poddawanych krytyce były "wzorki" wynikłe
    > właśnie z faktu równoległego przetwarzania w 2 lub 4 torach.

    a co ma piernik do wiatraka?

    Andrzej Kamieniecki

  • 63. Data: 2010-05-20 15:44:45
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 05/19/2010 04:50 AM, JD wrote:
    > Z ciekawosci, czy po podaniu na wejscie sinusa o f~100MHz dostajesz
    > jakies prazki intermodulacji? Podajac na wejscie 0 ogladasz sam
    > offset, a ten jest najlatwiejszy do skalibrowania.

    Chyba za szybko pochwaliłem - prążek dalej jest. Przeprowadzenie
    kalibracji znacząco nie zmieniło widma. Bawiłem się z generatorem
    kwarcowym na 100MHz: Przy sygnale z generatora na poziomie 5dBm (wartość
    wg. datasheetu, nie mam czym zmierzyć) dopiero bezpośrednie podłączenie
    kabelka do wejścia oscyloskopu dawało zauważalny efekt (bez sondy, bez
    podłączania żadnych dodatkowych przewodów do wejścia). Machanie w
    odległości kilku cm od gniazdka nie powodowało pojawienia się
    zauważalnych prążków.

    j.