    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: pare pytan lamera
    Date: Thu, 08 Nov 2012 16:59:35 -0500

    nazywam sie rs i jestem posiadaczem telefonu komorkowego.

    ok. pomimo, ze mam doczynienia ze smartfonami chyba od poczatku ich
    istnienia na rynku, to z nowoczesnymi telefonami mam kontakt dopiero
    od niedawna. dlatego prosze sie nie zloscic, nie pomstowac jesli cos
    walne.

    na razie interesuje mnie np:

    1. jak to jest, ze sprawdzam zuzycie baterii przez procesy i appy.
    ekran ssie najwiecej 28%. odkladam telefon. zagladam do niego za np.
    30 minut, ekran ssie juz 48% lista pozostalych procesow jest dokladnie
    taka jak byla.

    2. czy jest mozliwe, zeby wysylac/odbierac z telefonu SMSy, tylko po
    wifi?

    3. jaki jest twoim zdaniem najlepszy app do SMSow i poczty, ktory
    bedzie dawal mozliwosc filtrowania uzytkownikow i spamu?

    3. czy sa jakies sprawdzone i tanie metody, aby wzmocnic sygnal
    telefonii komorkowej np. w mieszkaniu (wiem, ze sa repeatery, ale
    stosunkowo drogie) albo uczulic modul odbiorczy w telefonie. sa ponoc
    jakies antenki naklejane na telefon, ale czy to jest cos warte?

    jesli te tematy byly juz poruszane to poprosze, pchnac mnie w kierunku
    odpowiedniego watku. z gory dzieki za odpowiedzi. <rs>