  • 1. Data: 2010-02-17 16:37:54
    Temat: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Wynajmuję sobie kawalerkę we Wrocławiu.
    Ostatnio zastawił mnie samochód w ten sposób, że nie mogłem wyjechać ( z
    tyłu ściana, z przodu ten samochód, po bokach też, ale te po bokach
    prawidłowo zaparkowane).
    Normalnie wyjazd jest do przodu, wszyscy tak w rządku stoją. Ewidentnie
    mnie zastawił bo pewnie uznaje to miejsce za swoje.
    Jak kierownik samochodu przyszedł po półtorej godziny to stwierdził, że
    ma prawo bo on jest tu zameldowany. Przepytał mnie czy tu mieszkam,czy
    jestem zameldowany. Odpowiedziałem mu że mieszkam ale nie jestem
    zameldowany, mam umowę najmu.
    Jego zdaniem nie mam prawa tu parkować bo przy wjeździe jest tabliczka -
    zakaz wjazdu oprócz mieszkańców i służb miejskich.
    Ja się go pytam jak on może zastawiać mnie, skoro wie że nie wyjadę.
    Cwaniaczek tylko to że powinienem wezwać straż miejską to by mi jeszcze
    mandat wlepili. Generalnie nie da się rozmawiać.
    Na tym podwórku nie ma wyznaczonych żadnych miejsc parkingowych, jedno
    wielkie nierówne klepisko, ludzie parkują gdzie się da, no ale nie
    zastawiają siebie.
    Zadzwoniłem do zarządcy i dowiedziałem się, że to jest podwórko gminne,
    straż miejska raczej nie chce interweniować w takich przypadkach i
    mieszkańcy powinni się dogadywać...
    Pwfff.... pytanie co mam robić z takimi bambusami, ktoś ma podobne
    doświadczenia ?

  • 2. Data: 2010-02-17 16:53:37
    Temat: Re: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: to <t...@a...xyz>

    daxus wrote:

    > (...) Przepytał mnie czy tu mieszkam,czy jestem
    > zameldowany. Odpowiedziałem mu że mieszkam ale nie jestem zameldowany,
    > mam umowę najmu.

    Zasadniczo nie miał prawa Cię celowo zastawić nawet jakbyś tam wcale nie
    mieszkał.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-17 16:54:59
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-17 16:37, daxus pisze:

    > Pwfff.... pytanie co mam robić z takimi bambusami, ktoś ma podobne
    > doświadczenia ?

    Na takich podwórkach SM ani Policja nie chcą interweniować. Skargi na
    nich możesz pisać, ale w momencie zastawienia nic Ci to nie da.

    Przy okazji: Czy na znaku jest napisane, o mieszkańców którego bloku
    chodzi? Czy ogólnie mieszkańców?

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-02-17 16:55:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]

    > mnie zastawił bo pewnie uznaje to miejsce za swoje.
    > Jak kierownik samochodu przyszedł po półtorej godziny to stwierdził, że

    Ciesz się, że tylko tak się to skończyło.

    Kiedyś za gówniarza gorzej traktowało się samochody, które parkowały na
    podwórku. Np. unosiliśmy je do góry i wsadzaliśmy wszystkie koła w
    opony. Albo jednego przywiązaliśmy za zawieszenie grubym drutem stalowym
    do huśtawki. Chłop nie mógł w żaden sposób tego odkręcić, bo drut
    stalowy ciężko jest wyginać. Koledzy mieli inne pomysły.. gówno pod
    klamki w maluchu, innym razem masło na przednią szybę.. oj, wierz mi,
    dużo można zrobić jak ktoś bezczelnie stanie na czyimś podwórku.. :) A
    jak kiedyś zastawił nam ktoś wjazd na podwórko, to wypchnęliśmy gnoja na
    środek skrzyżowania z karteczką za szybą jaki paragraf złamał. Kiedyś
    kompletnie przestawialiśmy auta, z miejsca na miejsce, albo wpychaliśmy
    między słupy od huśtawki. Najczęściej jest tak, że jak ktoś obcy
    parkuje, to zastawia wjazd/komuś miejsce/stoi tak że przejechać się nie
    da, bo nie dojedzie do końca.. itp. itd.

  • 5. Data: 2010-02-17 17:02:10
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-02-2010 16:54, MariuszM pisze:

> [...]
    > nich możesz pisać, ale w momencie zastawienia nic Ci to nie da.
    >
    > Przy okazji: Czy na znaku jest napisane, o mieszkańców którego bloku

    mieszkańców ogólnie

  • 6. Data: 2010-02-17 17:02:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    MariuszM wrote:

    > Na takich podwórkach SM ani Policja nie chcą interweniować. Skargi na
    > nich możesz pisać, ale w momencie zastawienia nic Ci to nie da.

    W przypadku zastawienia, nawet na terenie prywatnym, moim zdaniem policja
    powinna interweniować. To zupełnie co innego niż parkowanie na zakazie.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-02-17 17:04:20
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-02-2010 16:55, Filip KK pisze:

> [...]
    > parkuje, to zastawia wjazd/komuś miejsce/stoi tak że przejechać się nie
    > da, bo nie dojedzie do końca.. itp. itd.

    czyli jak widać, że jestem nie stąd(obca rejestracja), ale mam prawo
    parkować bo mam umowę najmu, to można mi napluć w twarz, wyjebać i
    utrudniać życie. Dlatego, że nie mieszkam tu od dziecka.
    Dobrze wiedzieć.
    PS
    parkuję prawidłowo, nie zastawiam żadnej bramy, wjazdu, wyjazdu ani niczego

  • 8. Data: 2010-02-17 17:05:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 17:04, daxus pisze:

> [...]
    > PS
    > parkuję prawidłowo, nie zastawiam żadnej bramy, wjazdu, wyjazdu ani niczego

    Taka mentalność Polaków, zależy jeszcze dużo od dzielnicy...

  • 9. Data: 2010-02-17 17:07:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

> [...]
    > środek skrzyżowania z karteczką za szybą jaki paragraf złamał. Kiedyś
    > kompletnie przestawialiśmy auta, z miejsca na miejsce, albo wpychaliśmy

    Nie ma się czym chwalić...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-02-17 17:08:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    daxus wrote:

> [...]
    > parkować bo mam umowę najmu, to można mi napluć w twarz, wyjebać i
    > utrudniać życie. Dlatego, że nie mieszkam tu od dziecka. Dobrze

    Buractwa pełno wszędzie, frustratów także. Osobiście w przyszłości
    wezwałbym od razu policję, gość nie ma prawa Cię zastanawiać nawet jakbyś
    tam w ogóle nie mieszkał. Jego gadki i mandacie który byś niby dostał
    można włożyć pomiędzy bajki.

    --
    cokolwiek