  • 1. Data: 2010-02-17 13:18:46
    Temat: zimówki ulta grip 7
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Na przyszlą zimę będę musiał kupić nowe opony zimowe.
    Moje dotychczasowe są już na wykończeniu.

    I tak patrze na ceny opon good year UG7 i można je teraz kupić
    za niewiele powyżej 200 PLN (195/65/R15)
    Zastanawiam się czy to nie jakiś wysyp podróbek, bo przed zimą
    kosztowały przeszło 250 PLN. Czy może poprostu zima się kończy
    i sklepy wyprzedają ubiegłoroczne stany.

    A może cena jeszcze spadnie na wiosnę?

    Ryba

  • 2. Data: 2010-02-17 15:22:42
    Temat: Re: zimówki ulta grip 7
    Od: "JBART" <jjjbart@n o sp a m.gazeta.pl>

> [...]
    > kosztowały przeszło 250 PLN. Czy może poprostu zima się kończy
    > i sklepy wyprzedają ubiegłoroczne stany.

    nawet nie koniecznie ubiegłoroczne. Wszyscy mają świadomość, że kończy się
    popyt na zimówki.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-17 15:40:20
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Użytkownik "JBART" :

    > nawet nie koniecznie ubiegłoroczne. Wszyscy mają świadomość, że kończy się
    > popyt na zimówki.

    dokładnie, zaczyna sie dobry sezon na zakupy zimowek
    ale swoja droga 200 zl za ten rozmiar to zadna okazja, ja kupowalem takie
    oponki w listopadzie 08 i placilem nieco ponizej 200 zl
    generalnie na te gumy jest duzy popyt bo sa dobre i niezbyt drogie, a
    rozmiar jest bardzo popularny z kolei duzy popyt sie zazębia z cenami
    producenta, które z zbijają kanały dystrybucyjne, można zauważyć, że
    nietypowe opony/rozmiary sa wyraźnie droższe

  • 4. Data: 2010-02-17 15:58:51
    Temat: Odp: zimówki ulta grip 7
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "adym" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z cenami producenta, które z zbijają kanały dystrybucyjne, można zauważyć, że
    nietypowe opony/rozmiary sa wyraźnie droższe

    No może w 2008 roku taka była cena.
    Teraz widocznie jest troche drożej.
    Kupowałeś w sklepie internetowym czy u gumiarza?

    Ryba

  • 5. Data: 2010-02-17 16:03:43
    Od: "adym" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Ryba" :

    > No może w 2008 roku taka była cena.
    > Teraz widocznie jest troche drożej.
    > Kupowałeś w sklepie internetowym czy u gumiarza?

    przez allegro

  • 6. Data: 2010-02-17 17:35:54
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I tak patrze na ceny opon good year UG7 i można je teraz kupić

    A nie jest to poprzedni model, w stosunku do obecnego UG7+ ?
    (a tak w ogóle to Dunlopy lepsze ;-) )

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-02-17 17:36:48