  • 1. Data: 2009-01-26 15:16:41
    Temat: pc sięwyłącza
    Od: "michalina" <m...@o...pl>

    Od kilku dni podczas grania (fifa, nhl) po 30 min pc się wyłącza (tak jakby
    chwilowy zanik prądu), gdy włączam pc ponownie to nie chce przejść do windowsa
    tylko znowu się wyłącza, dopiero gdy popstrykam wyłącznikiem z zasilacza to
    wszystko wraca do normy, mam kiczowaty zasilacz mustang 300W. Czy to wina zasilacza?

  • 2. Data: 2009-01-26 16:23:09
    Temat: Re: pc sięwyłącza
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "michalina" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Od kilku dni podczas grania (fifa, nhl) po 30 min pc się wyłącza (tak
    > jakby

    Jedna z przyczyn moze byc zasilacz, moze to byc tez zwiazane z
    przegrzewaniem sie procesora/grafiki.
    Jakies odglosy z komputera w trakcie zwisu?? Komunikat na Bluescreenie?? Co
    mowia dzienniki zdarzen??

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-01-26 21:26:43
    Od: "michalina" <m...@o...pl>

    > Jakies odglosy z komputera w trakcie zwisu?? Komunikat na Bluescreenie?? Co
    > mowia dzienniki zdarzen??

    odgłos typowy przy odcięciu źródła zasilania-nic szczególnego,
    bluescreen + dzienniki zdarzeń czy można jaśniej bo w tym nie siedzę?

  • 4. Data: 2009-01-27 16:59:00
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    > odgłos typowy przy odcięciu źródła zasilania-nic szczególnego,
    > bluescreen + dzienniki zdarzeń czy można jaśniej bo w tym nie siedzę?

    Czy w trakcie zwisu pojawia sie niebieski ekran z komunikatem i numerem
    bledu??

    Jesli chodzi o dzienniki zdarzen to START > Uruchom > eventvwr.msc czy
    pojawiaja sie informacje o bledach??

    Dodatkowo bym zajzal na plyte czy kondensatory nie sa opuchniete...

    A moze lepiej do serwisu sie udac.....

    Washi