  • 1. Data: 2009-01-26 11:51:19
    Temat: router WIFI w trybie repeater
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Korzystam z osiedlowej sieci WIFI ktorej struktura opiera sie na 10 routerach.

    Mój problem polega na tym że sygnał zanika mi w mieszkaniu. Czy ustawienie koło
    okna swojego wlasnego rutera i ustawienie go w tryb repeater wzmocni sygnał
    WSZYSTKICH
    odbieranych AP z sieci osiedlowej , czy tez tryb repeater wymaga wpisania z ktorego
    AP
    ma zwmacniac sygnał ?

  • 2. Data: 2009-01-26 12:13:12
    Temat: Re: router WIFI w trybie repeater
    Od: Olek <o...@u...eu>

    saa wrote:
> [...]
    WSZYSTKICH
    > odbieranych AP z sieci osiedlowej , czy tez tryb repeater wymaga wpisania z ktorego

    wzmacnia tylko wybranego AP

  • 3. Data: 2009-01-26 12:17:13
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości

    WSZYSTKICH

    > wzmacnia tylko wybranego AP

    czy trzeba wpisac w moim AP z jakiego AP osiedlowego ma wzmacniac, czy tez istnieje
    koniecznoisc przekonf ap osiedlowego ?

  • 4. Data: 2009-01-26 13:15:44
    Od: Olek <o...@u...eu>

    saa wrote:

    > czy trzeba wpisac w moim AP z jakiego AP osiedlowego ma wzmacniac, czy tez istnieje
    koniecznoisc przekonf ap osiedlowego ?

    to już chyba zależy co to za repeater... rozumiem że to ma być coś w
    stylu Linksys WRE54G? Jeśli tak to nie ma potrzeby przekonfigurowywać AP
    osiedlowego...