  • 1. Data: 2009-01-26 07:23:19
    Temat: Problem z nagrywarką LG GH22LS30
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam problemik z nagrywarką LG GH22LS30 SATA.
    Do nagrywania używam Nero (któraś z nowszych wersji).
    Wkładam płytę, Nero poprawnie wykrywa płytę, ustawiam
    prędkość nagrywania na 12x (płyta do 16x) i nagrywam.

    Problem w tym, że płyta nagrywa się tak jakby z prędkością
    2-4x (razem z weryfikacją około 50 minut). Nie wyskakują
    żadne błędy, weryfikacja OK. Tylko dlaczego nagranie trwa
    tak koszmarnie długo ? A to samo Nero na starszej nagrywarce
    (też LG) nagrywa już ze zdeklarowaną prędkością.

    Oczywiście sprawdzałem kilka różnych płyt TDK, TDK ScratchProof,
    Verbatim i jakiś tanie badziewie.

  • 2. Data: 2009-01-26 11:52:59
    Temat: Re: Problem z nagrywarką LG GH22LS30
    Od: zzzz <p...@o...pl>

    ja miałem coś podobnego jak dma było odznaczone we właściwościach dvdrw