  • 1. Data: 2010-05-28 13:43:31
    Temat: [piątek] fantastyczny znak zakazu
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Od dawna mnie korciło zrobienie zdjęcia temu czemuś. Szczególnie, że
    ostatnio zdjęli jedną tabliczkę ;)

    http://picasaweb.google.com/108178135422693696771/Za
    kaz?feat=directlink

    Jak widać u nas są równi i równiejsi.
    Tylko, że grupa uprzywilejowanych rośnie w zastraszającym tempie i już
    niedługo będzie najliczniejsza ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2010-05-28 14:55:45
    Temat: Re: [piątek] fantastyczny znak zakazu
    Od: "Robert" <j...@o...pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał:

    > Jak widać u nas są równi i równiejsi.
    > Tylko, że grupa uprzywilejowanych rośnie w zastraszającym tempie i już
    > niedługo będzie najliczniejsza ;)

    Dobre z tym paszportem polastu. W sumie niedługo już im się słupek skończy dla
    kolejnych uprzywilejowanych.

  • 3. Data: 2010-05-28 19:27:24
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Robert" <j...@o...pl> wrote in message news:htoegk$3j2$1@news.onet.pl...

    > Dobre z tym paszportem polastu. W sumie niedługo już im się słupek skończy
    > dla kolejnych uprzywilejowanych.

    Ten ostatni jest fajny, jak kupię tiktaki na fakturę w Tesco to czy będę
    firmą współpracującą?

  • 4. Data: 2010-05-28 23:20:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 May 2010 19:27:24 +0200, "Inead" <a...@g...pl> wrote:

    >Ten ostatni jest fajny, jak kupię tiktaki na fakturę w Tesco to czy będę
    >firmą współpracującą?

    Nie. Ale jka im sprzedasz te tiltaki to i owszem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-05-29 13:56:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > Nie. Ale jka im sprzedasz te tiltaki to i owszem :)

    No zaraz zaraz. Skoro Tesco z nim współpracuje sprzedając mu tiktaki to i
    on współpracuje z Tesco, bo współpraca nie może być raczej
    jednostronna. ;)

  • 6. Data: 2010-05-30 00:36:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 13:43:31 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Jak widać u nas są równi i równiejsi.
    > Tylko, że grupa uprzywilejowanych rośnie w zastraszającym tempie i już
    > niedługo będzie najliczniejsza ;)

    Kupujesz byle co w Tesco, pokazujesz paragon - współpracujesz przecież ;)

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2010-05-30 00:36:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 23:20:31 +0200, jerzu napisał(a):

    > Nie. Ale jka im sprzedasz te tiltaki to i owszem :)

    Dlaczego? Toż zakup wymaga współpracy ;)

    --

  • 8. Data: 2010-05-31 14:58:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Kupujesz byle co w Tesco, pokazujesz paragon - współpracujesz przecież ;)

    Ale jeszcze musi być firmą ;-) więc na fakturę.