  • 1. Data: 2010-05-28 12:44:56
    Temat: poszukuje świadectwa homologaci dla fiata seicento
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Czy ktos moze ma albo ma link?

    Chodzi o model VAN 1100 z 2003 roku. US sie uparl, ze VAT mozna odliczyc
    tylko posiadajac swiadectwo homologacji

    Nie wystarczy wbite w dowodzie vat-1

    Icek

  • 2. Data: 2010-05-28 13:03:04
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    > Czy ktos moze ma albo ma link?
    >
    > Chodzi o model VAN 1100 z 2003 roku. US sie uparl, ze VAT mozna odliczyc
> [...]

    Jak jest van 2 miejscowy to spelnia warunek vat 1 , zaswiadczenie z OSKP
    poswiadczajace spelnienie warunku vat 1 powinno im wystarczyc(na tej
    podstawie jest wpis do DR)! idz do Naczelnika i spytaj o podstawe prawna bo
    pierwszy raz sie z tym spotykam zeby wymagali S H pozd

  • 3. Data: 2010-05-28 13:27:04
    Temat: Re: poszukuje ?wiadectwa homologaci dla fiata seicento
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    bo
    > pierwszy raz sie z tym spotykam zeby wymagali S H pozd

    kupilem auto z wbitym vat-1. Nie mam papierka ze stacji kontroli.

    Nie chce powodowac chorej sytuacji, ze teraz pojade do stacji i US mi
    odrzuci wszystkie faktury przed data badania.

    Auto spelnia wymogi od urodzenia. To nie tak, ze bylo jakos modyfikowane.

    Icek

  • 4. Data: 2010-05-28 14:23:50
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    to dla swietego spokoju jedz na stacje okregowa kontroli pojazdow i tam zrob
    ten przeglad (do vat1) wystawia ci glejt w kilku kopiach i dasz to do
    skarbowki to nie ma wała muszą się zadlawic tym

  • 5. Data: 2010-05-28 14:52:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > ten przeglad (do vat1) wystawia ci glejt w kilku kopiach i dasz to do
    > skarbowki to nie ma wała muszą się zadlawic tym

    trafilem na durna babe. Boje sie, ze jak kwit bedzie mial dzisiejsza date to
    mi zakwestionuje faktury za paliwo i zakup auta przed data kwitu

    Icek

  • 6. Data: 2010-05-28 15:28:01
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    > zrob
    >
    > trafilem na durna babe. Boje sie, ze jak kwit bedzie mial dzisiejsza date
    > mi zakwestionuje faktury za paliwo i zakup auta przed data kwitu
    >

    > Icek

    A nie masz Igo badania dodatkowego z vat1?? a po 2 oni maja kopie wiec nie
    rozumie do czego sie przy.....la ta pani baba :) idz do Naczelnika i mam
    nadzieje za zalatwisz poz sprawe.

  • 7. Data: 2010-05-28 18:03:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 May 2010 12:44:56 +0200, w <hto62h$egl$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
    <i...@d...pl> napisał(-a):

    > Czy ktos moze ma albo ma link?
    >
    > Chodzi o model VAN 1100 z 2003 roku. US sie uparl, ze VAT mozna odliczyc
    > tylko posiadajac swiadectwo homologacji
    >
    > Nie wystarczy wbite w dowodzie vat-1

    Napisz do Fiata. Przyślą.

  • 8. Data: 2010-05-28 22:25:06
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Czy ktos moze ma albo ma link?
    >
    > Chodzi o model VAN 1100 z 2003 roku. US sie uparl, ze VAT mozna odliczyc
> [...]

    za 100 za , jak w vw:)

  • 9. Data: 2010-05-29 18:38:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 May 2010 22:25:06 +0200, w <htp8qs$cl2$1@news.onet.pl>, "Michał"
    <x...@n...pl> napisał(-a):

    > za 100 za , jak w vw:)

    A dealer, gdzie go kupiono, nie załatwi? Mnie załatwił.

  • 10. Data: 2010-05-30 11:23:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    <x...@n...pl> napisał(-a):

    > za 100 za , jak w vw:)

    A dealer, gdzie go kupiono, nie załatwi? Mnie załatwił.

    bylem, oczekuje, ze przedstawie mu fakture zakupu a auto nie bylo z
    pierwszej reki do tego rocznik 2003

    Icek