  • 1. Data: 2010-02-06 12:37:22
    Temat: [piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie
    Od: "Misza" <...@w...pl>

    Grunt to dobra reklama.

    Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112793
    75

  • 2. Data: 2010-02-06 13:01:36
    Temat: Re: [piątkowo] Grunt to dobre zdjęcie
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Misza napisał(a):
    > Grunt to dobra reklama.
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
    Chyba w komisie stoi, ale trzeba być myślącym inaczej by
    takie foty zamieścić.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-06 13:18:58
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba w komisie stoi, ale trzeba być myślącym inaczej by takie foty
    > zamieścić.

    pewnie szef kazal zrobic fotki ale o odsniezeniu nie wspomnial...
    tylko fotki wnetrza sa chyba od innego auta bo widac zielona trawe za oknem
    a auto podobno od niedawna w kraju
    omijalbym to ogloszenie szerokim lukiem

    /pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

  • 4. Data: 2010-02-06 13:36:43
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    Artur wrote:
    > omijalbym to ogloszenie szerokim lukiem

    No nie mów, patrz jaki przebieg, tylko 15tyś rocznie, okazja :-)

  • 5. Data: 2010-02-06 13:47:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mikolaj Rydzewski napisał(a):
    > No nie mów, patrz jaki przebieg, tylko 15tyś rocznie, okazja :-)
    On szuka klienta umysłowo równemu sobie.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-06 13:48:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Wręcz przeciwnie. :>
    Wręcz przeciwnie co?
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-06 15:00:18
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > On szuka klienta umysłowo równemu sobie.
    Wszystkie maja 145-155tys

  • 8. Data: 2010-02-06 15:09:48
    Od: "Mariusz" <1...@p...fm>

    Użytkownik "Misza" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Grunt to dobra reklama.
    >
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112793
    75

    i viceversa !
    Zainwestowałem 20gr w SMS dla barana!
    Inwestować 20gr w SMS w celu pozbycia się tak głupich i nieuczciwych
    handlarzy. Proponuje wysłać "parę" mądrych SMSów żeby wiedział czym kończy
    się nieuczciwa próba ogłoszenia i sprzedania auta.

  • 9. Data: 2010-02-06 15:13:48
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Grunt to dobra reklama.
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C112793
    75

    pewnie że widać tak jak to że ktoś już testował poduszkę pasażera :))
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-02-06 15:22:04
    Temat: Re: Grunt to dobre zdjęcie
    Od: amos <g...@g...com>

    On 6 Lut, 12:37, "Misza" <m...@w...pl> wrote:
    > Sprzedający wpisał też że auto garażowane - no przecież widać :-) nie ?

    A moze chodzi o to, zeby te "swiry" z bezwypadkowe.net nie mialy
    okazji porownania szpar pomiedzy elementami i odcieni elementow.

    Z tego co slyszalem maja tam takich specjalistow, co pewnie i to auto
    sa w stanie po fotach ocenic ;)

    --
    amos