  • 1. Data: 2010-02-05 22:32:06
    Temat: straż miejska
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    jest w m. Łódź taka ulica -nazywa się Warszawska. Wygląda ona tak:
    jest po stronie parzystej numerów domów jezdnia asfaltowa następnie
    torowisko tramwajowe a za nim ścieżka rowerowa i droga gruntowa jako
    dojazd do posesji nieparzystych.
    Asfalt odśniezono, ścieżką rowerową nawet dwa razy dziennie jedzie
    pług i posypywana jest piaskiem natomiast drogi gruntowej
    /dojazdu do posesji z nieparzystymi numerami domów NIKT nie odśnieża.
    Telefony moje do straży miejskiej nie przynoszą żadnego rezultatu z
    jednym wyjątkiem. Dwa dni temu dzwoniąc do SM powiedziałem że pół
    metra śniegu uniemożliwia mi wjazd do domu i w tej sytuacji muszę
    zostawiać mojego Fiata Uno na ścieżce rowerowej. Dzisiaj jest
    rezultat: zamiast zmoblizowania odpowiedniej służby miejskiej do
    odśnieżenia drogi "zaproszono"
    mnie do SM celem wypisania mandatu za parkowanie na ścieżce rowerowej.
    Czy te NYGUSY ze SM tak są rozbestwieni poczuciem bezkarności? Jak się
    do nich dobrać?

  • 2. Data: 2010-02-05 22:39:43
    Temat: Re: straż miejska
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    tadek pisze:

    > Czy te NYGUSY ze SM tak są rozbestwieni poczuciem bezkarności? Jak się
    > do nich dobrać?

    Zatrudnić się tam i rozwalić organizację od środka.
    :D

    Chociaż mądrych, to tam raczej nie biorą :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2010-02-05 23:13:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 13:32:06 -0800 (PST), tadek napisał(a):

    > Asfalt odśniezono, ścieżką rowerową nawet dwa razy dziennie jedzie
    > pług i posypywana jest piaskiem natomiast drogi gruntowej
    > /dojazdu do posesji z nieparzystymi numerami domów NIKT nie odśnieża.

    No cóż, masz pecha. Zwykle to ścieżki rowerowej nie odśnieżają.
    Nie pozostaje ci nic innego jak teleportować auto na teren posesji. Nie
    da się? No cóż...

> [...]
    > odśnieżenia drogi "zaproszono"
    > mnie do SM celem wypisania mandatu za parkowanie na ścieżce rowerowej.

    Blokujesz jezdnię i dziwisz się że dostajesz mandat?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-02-05 23:19:51
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com

    a gdzie on napisał że blokuje jezdnię?

  • 5. Data: 2010-02-05 23:42:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 23:19:51 +0100, J.S napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > a gdzie on napisa? ?e blokuje jezdnie?

    Tutaj.
    Droga dla rowerów to pewien rodzaj jezdni, gdyż (PoRD art. 2 ust. 6):
    Jezdnia - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów.

    Zrób coś z czytnikiem - nie wycina sygnatur, psujesz kodowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-02-06 09:26:35
    Temat: Re: stra miejska
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > Jezdnia - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów.
    >
    > Zrób coś z czytnikiem - nie wycina sygnatur, psujesz kodowanie.

    Ej, chyba nie.... we wspomnianym art. 2 występuje i jezdnia i droga dla
    rowerów..... więc on jednak jezdni nie blokował co?

  • 7. Data: 2010-02-06 10:41:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

> [...]
    mnie do SM celem wypisania mandatu za parkowanie na ścieżce rowerowej.
    Czy te NYGUSY ze SM tak są rozbestwieni poczuciem bezkarności? Jak się
    ----------------
    A dlaczego powiedziałeś, że to robisz a nie że będziesz zmuszony? SM to
    tłuki, które muszą zarobić na swoje pensje i pensje burmistrzów i
    prezydentów. Inaczej ich rozwiążą. Władza zamiast wypełniać swoje obowiązki
    nauczyła się przerzucać odśnieżanie na obywateli, a pieniądze z podatków
    brać na swoje przyjemności i polityczne kampanie. Bardzo często za
    pośrednictwem mediów straszy karami nawet wtedy gdy obowiązku odśnieżania
    nie ma. Na wszelki wypadek straszą wszystkich, bo ciemnota to kupi i zrobi
    za nich. Znam takiego jednego, który karałby wszystkich po kolei za śnieg na
    chodniku, bo mu w radiu powiedzieli. Poza tym dla mnie zrzucanie odśnieżania
    na obywateli jest rozbojem w biały dzień. Jak mieliby uprzątnąć śnieg i lód
    z chodnika starsi ludzie, którzy sami już ledwo chodzą? Od odśnieżania są
    odpowiednie służby, a takiej zimy dawno nie było więc pieniądze są. Jeśli
    idzie sygnał do SM to reakcja powinna iść w celu usunięcia przeszkody. Wiesz
    co kiedyś powiedzieli kobiecie, która zakwestionowała znak B-36(zakaz
    zatrzym.), bo zgodnie z prawem nie ma możliwości wjazdu na posesję bez
    naruszenia zakazu? Powiedzieli, że przymkną na to oko. Mamy więc władzę SM.

    neelix

  • 8. Data: 2010-02-06 10:53:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ej, chyba nie.... we wspomnianym art. 2 występuje i jezdnia i droga dla
    > rowerów..... więc on jednak jezdni nie blokował co?

    Ale o czym ta dyskusja? Zabrania się zatrzymania pojazdu na drodze dla
    rowerów. Przyznał się to został wezwany.
    neelix

  • 9. Data: 2010-02-06 11:02:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Po co dzwonisz do SM w sprawie odśnieżania? Dzwoń do urzędu miasta/
    > dzielnicy/gminy/whatever. SM nie zajmuje się odśnieżaniem (a szkoda, do
    > czegoś by się wreszcie przydali).

    Zajmują się. Jak jeden wyrzucił śnieg z chodnika na jezdnię, bo nie miał
    gdzie to zaraz szukali winnego i przypieprzyli się do sąsiada obok strasząc
    karą.
    neelix

  • 10. Data: 2010-02-06 12:02:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 09:26:35 +0100, J.S napisał(a):

    > Ej, chyba nie.... we wspomnianym art. 2 wystepuje i jezdnia i droga dla
    > rowerów..... wiec on jednak jezdni nie blokowa? co?

    Droga dla rowerów jest pewnym typem jezdni.
    Plonk Warning o ile nie zrobisz czegoś z cytowaniem i kodowaniem znaków.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138