  • 1. Data: 2010-03-12 21:24:47
    Temat: [piatkowo] Jak zaoszczedzic na oponach
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Pomyslowosc ludzka nie zna granic, zastanawiam sie czym jeszcze
    mozna zastapic opone:
    http://www.joemonster.org/art/13639/Jak_zaoszczedzic
    _na_oponach

    - sznurek od snopowiazalki?
    - grube przewody elektryczne?
    - powiazane przescieradla?
    - liany (takie co rosna w dzungli)?

  • 2. Data: 2010-03-12 23:08:32
    Temat: Re: [piatkowo] Jak zaoszczedzic na oponach
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Pomyslowosc ludzka nie zna granic, zastanawiam sie czym jeszcze
> [...]
    Z wyjątkiem Ciebie nikt nie widzi w tym nic śmiesznego. Zrobił coś czego nigdy
    nie zrozumiesz. Poradził sobie w sytuacji w której wielu, z tobą włącznie, by
    się popłakało tak ze smarki by mieli do kolan.

  • 3. Data: 2010-03-12 23:23:45
    Temat: Re: Jak zaoszczedzic na oponach
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 12 Mar, 23:08, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie zrozumiesz. Poradził sobie w sytuacji w której wielu, z tobą włącznie, by
    > się popłakało tak ze smarki by mieli do kolan.

    A z jakiego powodu ktokolwiek mialby sie w takiej sytuacji poplakac?

  • 4. Data: 2010-03-12 23:30:20
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-12 23:08:32 +0100, "kogutek" <k...@o...pl> said:

    _na_oponach

    > Z wyjątkiem Ciebie nikt nie widzi w tym nic śmiesznego.

    Nie demonizuj.
    1089 dżołmonsterowiczów posikało się ze śmiechu i dało okejkę temu...
    (nie wiem co ich śmieszyło - fotoreportaż czy rozwiązanie)
    :-)

    > Zrobił coś (...) Poradził sobie

    To mało kto zrozumiał.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2010-03-13 00:00:56
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    _na_oponach

    > Z wyjątkiem Ciebie nikt nie widzi w tym nic śmiesznego. Zrobił coś czego nigdy
    > nie zrozumiesz.
    Myslisz o surviwalu? Czy o biedzie?
    Obie rzeczy sa mi bliskie.

  • 6. Data: 2010-03-13 00:40:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Z wyjątkiem Ciebie nikt nie widzi w tym nic śmiesznego. Zrobił coś czego
    > nigdy nie zrozumiesz. Poradził sobie w sytuacji w której wielu, z tobą
    > włącznie, by się popłakało tak ze smarki by mieli do kolan.

    Niby w jaki sposób sobie poradził? Na zdjęciach widać, że i tak jechał na
    rancie felgi.

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-03-13 10:02:42
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    kogutek napisał(a):

    > Z wyjątkiem Ciebie nikt nie widzi w tym nic śmiesznego. Zrobił coś czego nigdy
    > nie zrozumiesz. Poradził sobie w sytuacji w której wielu, z tobą włącznie, by
    > się popłakało tak ze smarki by mieli do kolan.

    Zrobił to co Dunlop w XIX wieku, tyle, że jemu to jakoś nie wyszło.

    --
    M.